Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:02:16 GMT

روز سیاه ابوظبی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۹۰۲

روز سیاه ابوظبی

روز گذشته (دوشنبه) اولین پرواز تجاری بین رژیم صهیونیستی و امارات که از فرودگاه "بن گوریون" در نزدیکی "تل آویو" با یک هیات اسرائیلی - آمریکایی به سرپرستی "جرد کوشنر" داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا پرواز کرده بود، حدود دو هفته پس از اعلام توافق برای عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو در فرودوگاه ابوظبی به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا، این فعالان و فرهنگیان اماراتی، فرود روز گذشته هواپیمای رژیم صهیونیستی در فرودگاه ابوظبی را برای همه اماراتی‌ها "شوک آور" توصیف کردند و امارات را به هتک حرمت به سرزمین خود و خیانت به آرمان فلسطین متهم کردند. 

"أحمد الشیبة النعیمی" از روزنامه نگاران و دانشگاهیان امارات در صفحه توئیتر خود نوشت: ورود هواپیمای رژیم صهیونیستی به امارات خیانت به قانون اساسی و مردم این کشور است که باعث هتک حرمت به سرزمین امارات شد.  چه کشی مسئول خسارات بزرگی که کشور ما در نتیجه این خیانت به آرمان فلسطین متحمل خواهد شد، است؟؛ خدایا تو به حساب سازشکاران جنایتکار برس؛ دستان خود را بلند کنید و از خدا بخواهید [تا به حساب این سازشکاران برسد].  عادی‌سازی خیانت است. 

همچنین "عبدالله الطویل" یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با آن صحنه‌های دردناکی که از ابوظبی به ما رسید می‌توانم بگویم برای کشورم که سقوط کرد با صمیم قلب گریه کردم. یک عقبگرد جدید که کشور مرا اشغال می‌کند و کشورم بسیار ناامید کننده است و آرزوهای مرا بر باد داد. آخرین چیزی که انتظار داشتم در خانه افتاده افتاده و سقوط خواهد کرد.  

حمد الشامسی، یکی از اعضای اتحادیه مقاومت امارات علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز نوشت: برای من به عنوان یک اماراتی، امروز آغاز دوران نکبت است. خداوند برای من کافی است و او بهترین امانتدار است. 

الشامسی همچنین در واکنش به سخنرانی "مئیر بن شبات" مشاور نتانیاهو و رئیس هیات اسرائیلی که پس از ورود به امارات عربی انجام شد، با انتشار ویدئویی اعلام کرد: سخن گفتن "مئیر بن شبات" که راهبردش تخریب خانه‌های ساکنان غزه بر سرشان را در طول جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ هنگامی که فرماندهی اطلاعات داخلی (شاباک) را در بخش جنوب برعهده داشت، یک روز سیاه را در تاریخ امارات رقم زد و با این توافق نامه [ رابطه ] بین امارات و اعراب قطع شد. 

 الشامسی همچنین یک سری توئیت درباره روستای فلسطینی "الفالوجه" که رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۹ آن را اشغال کرد، منتشر نمود که در آن مکان توسط صهیونیست‌ها یک شهرک ساخته شد و اسم آن را "کریات گات" نامیدند.  

  وی خاطرنشان کرد که مردم روستای " الفالوجه " به مدت بیش از ۶ ماه در برابر محاصره نیروهای اشغالگر مقاومت کردند، قبل از اینکه در سال ۱۹۴۹ بر اساس توافقنامه آتش بس بین مصر و رژیم صهیونیستی به دست صهیونیست‌ها افتاد و این رژیم با نقض مفاد توافق نامه، مردم این روستا را مجبور به ترک این منطقه کرد.  

الشامسی افزود: این همان نامی است که بر روی هواپیمایی که از فرودگاه تل آویو به ابوظبی پرواز کرد، نوشته شده است. 

نخستین هواپیمای رژیم صهیونیستی که حامل هیات آمریکایی و صهیونیستی برای پیشبرد مذاکرات صلح بین امارات و اسرائیل است روز گذشته در فرودگاه ابوظبی به زمین نشست.

هواپیمای خطوط ال عال رژیم صهیونیستی که فرودگاه بن گوریون در تل آویو را ترک کرده بود، برای نخستین بار با گذر از حریم هوایی عربستان سعودی وارد فرودگاه ابوظبی شد.

برچسب‌ها ابوظبی آسیای غربی امارات‌ متحده ‌عربی رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابوظبی آسیای غربی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی ابوظبی آسیای غربی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی عادی سازی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه + فیلم

در پی عملیات طوفان الاقصی و پس از آن حمله نیروهای حزب الله و حماس و مقاومت عراق و ... به سمت شهرک های صهیونیستی، ساکنان این مناطق دیگر میلی به ماندن در سرزمین های اشغالی ندارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نشست تهران_ابوظبی پس از ۱۰ سال!
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • ببینید | رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه
  • رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه + فیلم
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات