Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان از تمدید قراردادش با میلان خوشحال است و دلیل انتخاب پیراهن شماره «۱۱» را هم توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که پس از دو فصل حضور در لس‌آنجلس گلکسی آمریکا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قراردادی 6 ماهه به میلان بازگشت، سرانجام با امضای قراردادی جدید خود را برای یک فصل دیگر به روسونری متعهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبرای 38 ساله فصل گذشته در 20 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 11 گل‌زده و 5 پاس‌گل را از خود در میلان برجای گذاشت.

ابراهیموویچ در اولین اظهارنظرش بعد از تمدید قراردادش به شبکه تلویزیونی میلان گفت: همیشه این حس را داشته‌ام که جزیی از میلان هستم، حتی زمانی که برای تیم‌های دیگر بازی می‌کردم. میلان همیشه از همان روز اول رفتار خوبی با من داشته است. زمانی که برای اولین بار به میلان آمدم، لبخند زدم، کاری که هرگز پیش از آن انجام نداده بودم. من در میلان حس در خانه بودم را دارم و اصلاً احساس نمی‌کنم که در خارج از خانه هستم.

زلاتان که فصل گذشته پیراهن شماره «21» را به تن داشت، درباره چرایی انتخاب پیراهن شماره «11» برای فصل آینده اظهار داشت: به این خاطر پیراهن شماره «11» را انتخاب کردم چون هواداران میلان من را با این شماره می‌شناسند. با پیراهن شماره «21» آن حس دوره اول حضورم در میلان را نداشتم، از این‌رو درخواست شماره‌ای را کردم که پیش از این به آن عادت داشتم.

مهاجم سوئدی روسونری تصریح کرد: من به اینجا بازگشتم تا میلان را به سطح واقعی‌اش بازگردانم، جایگاهی که شایسته حضور در آن را دارد. برای رسیدن به اهدافی هم که ترسیم کرده‌ام، هر کاری که از دستم ساخته باشد، انجام خواهم داد. ما باید سخت تلاش کنیم و از خودگذشتگی داشته باشیم، اما در 6 ماه اخیر نشان دادیم آنچه که برای رسیدن به اهداف خاص نیاز است را داریم. اگرچه نباید فراموش کنیم که ما هنوز چیزی نبرده‌ایم. هدف من هم همیشه به دست آوردن قهرمانی است  و این فصل باید به قهرمانی برسیم.

زلاتان با میلان تمدید کرد

ایبرا ادامه داد: می‌خواهم از استفانو پیولی و مدیران باشگاه میلان که به من اعتماد کردند، تشکر کنم. آنها برای حفظ من در میلان هر کاری که از دستشان ساخته بود را انجام دادند. 6 ماه اخیر نشان دادم که سن مهم نیست. در تعطیلات هم با باشگاه مذاکرات زیادی داشتم و آینده خودم را در میلان دیدم. من تنها به فوتبال و کمک به تیم برای راضی کردن هواداران فکر می‌کنم.

زلاتان با اشاره به 13 بازی بدون شکست میلان در پایان فصل اخیر که همراه با کسب رتبه ششمی سری A ایتالیا و کسب جواز حضور در مرحله انتخابی لیگ اروپا شد، گفت: میلان باید همانطوری که فصل اخیر را به پایان برد، به کارش ادامه دهد. ما باید  تلاش کنیم و خودمان را باور داشته باشیم، درست همان کاری که اخیراً انجام دادیم.

مهاجم پیشین تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و منچستریونایتد تأکید کرد: ما باید با غرور و اعتماد به نفس بازی کنیم و به خاطر بیاوریم که پوشیدن پیراهن میلان امتیاز بزرگی است، اما در عین حال فشار زیادی هم بابت پوشیدن این پیراهن وجود دارد. کل تیم عالی کار کرد و متوجه شدیم که برای رسیدن به اوج به چه چیزی نیاز داریم. حالا باید از همان روز اول خوب کار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در چند ماه اخیر عملکرد خوبی داشته‌ایم، اما با وجود هواداران قویتر از این هم خواهیم شد. امیدوارم آنها هر چه سریعتر به سن‌سیرو بازگردند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میلان زلاتان ابراهیموویچ بیشتر بخوانید... زلاتان پس از بازگشت به میلان برای عقد قرارداد جدید: اینجا خانه من است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زلاتان پس از بازگشت به میلان برای عقد قرارداد جدید: اینجا خانه من است واژه های کاربردی مرتبط میلان زلاتان ابراهیموویچ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بیرانوند: باشگاه پرسپولیس برای رسول‌‌پناه خیلی بزرگ است/ به من کم‌لطفی و بی‌احترامی کردند ۲ فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد ۳ رسول‌پناه: ترابی گفت مشکلم حل شود در پرسپولیس می‌مانم/ متمم بیرانوند روند قانونی را طی نکرده است ۴ رکورد: طارمی قراردادش با پورتو را امضا کرد ۵ مهدی طارمی رسما به پورتو پیوست ۶ کمپین ۹۰۰ میلیون یورویی هواداران اشتوتگارت برای خرید مسی/ تکذیب گرفتن پیراهن کاپیتان از سوی برایت‌ویت ۷ طارمی: از پیوستن به پورتو هیجان‌زده‌ام /همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم ۸ خواهش هواداران استقلال از سعادتمند / استقلال با استراماچونی پیشرفت می‌کند مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی به شایعات پایان داد؛ ۳ بازیکن جدید امروز به پرسپولیس می‌پیوندند ساعی: یک‌میلیارد از غرامت ویلموتس سرنوشت ورزشکاران را در المپیک تغییر می‌دهد/ باید پول را از امضاکنندگان قرارداد بگیرند افشاردوست: کمیته‌ای از طرف فدراسیون، لیگ برتر والیبال را رصد خواهد کرد رضایی: ثبت روز ملی کشتی از حرکت‌های ماندگار بود/ غرامت ویلموتس دل خیلی‌ها را به درد آورد مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصر به فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ ذوالفقاری: بیشترین رعایت ضوابط بهداشتی از ابتدای کرونا مربوط به برنامه‌های مذهبی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ پیراهن شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان

ستاره پرتغالی تیم فوتبال میلان در جواب بی‌مهری گروهی از هواداران این تیم نسبت به او در جریان بازی خانگی مقابل جنوا پیامی معنادار منتشر کرد که واکنش هموطنش را هم به همراه داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تساوی 3-3 روز گذشته (یکشنبه) میلان برابر جنوا در سن‌سیرو در هفته سی‌و‌پنجم سری A برای رافائل لیائو تلخی مضاعفی داشت. او در دقیقه 67 از میدان بیرون کشیده شد تا جای خود را به نواه اواکافور بدهد. هنگام خروج بازیکن 24 ساله از زمین بازی هواداران میلان او را «هو» کردند و این حرکت آنها آنقدر به او برخورد که به جای نیمکت، مستقیماً به رختکن رفت؛ البته او چند ساعت برگشت تا بی‌مهری هواداران را با انتشار یک پست در اینستاگرام پاسخ دهد.

او در این پست کنار عکسی از خودش هنگام گرم کردن قبل از بازی، نوشت: «متشکرم که هستید. بعضی از مردم معنای این حرفم را نمی‌دانند. این فراتر از یک علاقه است، این یک مذهب است!»

توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو

پست لیائو در عرض چند ساعت از سوی بیش از 140 هزار نفر پسندیده شد و ده‌ها نفر هم درباره‌اش نظر دادند. یکی از این افراد هموطنش و مدافع تیم فوتبال بارسلونا ژوائو کانسلو بود که نوشت: «برادر، این‌ها معنای حرفت را نمی‌دانند.»

این نخستین بار در این فصل نیست که لیائو توسط هواداران خودی هو می‌شود. او در جریان باخت یک بر صفر میلان مقابل رم در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ماه آوریل هم از سوی هواداران هو شد. لیائو در 44 بازی‌اش در تمام رقابت‌های فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد