Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@14:28:22 GMT

پروتکل‌های بهداشتی تا ریشه کنی ویروس کرونا باید اجرا شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۸۰۵۹

پروتکل‌های بهداشتی تا ریشه کنی ویروس کرونا باید اجرا شود

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، بر ضرورت رعایت جدی اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل بیماری و ریشه کنی ویروس کرونا، تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا زالی بر ضرورت رعایت جدی اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل بیماری و ریشه کنی ویروس کرونا، تاکید کردو گفت: در پاندمی‌ها و برای کنترل شیوع بیماری باید با نظم مشخص‌تری ضمن رعایت اصول مدنی حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به هشدارهای بهداشتی می‌تواند خسارت‌های جدی برای جامعه به بار بیاورد، افزود: کنترل اپیدمی و پاندمی خطرناکی همانند کرونا، با توصیه و خواهش ممکن نیست و باید از روش‌ها و ابزارهای خاص ضمن رعایت حقوق افراد استفاده کرد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه در ۱۵۸ کشور دنیا برای عدم استفاده از شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک جرایمی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: باید اقدامات جدی پیشگیرانه با هدف رعایت دقیق پروتکل‌ها تا ریشه کنی کرونا در کشور اجرا شود.

زالی ضمن ابراز نگرانی نسبت به سفر برخی از شهروندان به استان‌های شمالی، گفت: آثار سفرهای اخیر، بین ۵ تا ۱۴ روز آینده در نرخ مبتلایان کرونایی نمود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: تهران هشدار ویروس کرونا کنترل زالی کنترل بیماری ریشه کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.

دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود