Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی کامل این شرکت با استفاده از حداکثر ظرفیت و توان خود برای تداوم اقدامات بهداشتی پیشگیرانه در جهت مقابله با گسترش این ویروس در ناوگان اتوبوسرانی خبر داد. تاریخ انتشار: 11:11 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۹۱۳

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ محمود ترفع با تاکید بر اینکه در تدابیر و تمهیداتی که برای ناوگان اتوبوسرانی به عمل آورده‌ایم، صیانت و حفاظت از سلامت مسافران و همچنین رانندگان و کارکنان شرکت واحد را در اولویت قرار داده‌ایم، افزود: از روز اول اعلام ورود ویروس کرونا به کشور تا به امروز بر اساس استاندارد‌های ابلاغی، انجام اقدامات پیشگیرانه را با جدیت و دقت در دستور کار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی تا جای ممکن، اجرای الزامات کنترلی در زمینه بهداشت محیط، انجام عملیات ضد عفونی کردن ناوگان، اختصاص تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک و افشانه ضد عفونی‌کننده به رانندگان و همچنین، کنترل بهداشتی ایستگاه‌ها را از جمله این اقدامات بر شمرد و اعلام کرد: رانندگان اتوبوس از جمله گروه‌هایی هستند که در معرض خطر و ریسک بالا قرار دارند و از این رو، تا حد توان تلاش کرده‌ایم تا حمایت‌های لازم را از این عزیزان به عمل آوریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به استمرار شیوع ویروس کرونا از آمادگی کامل این شرکت با استفاده از حداکثر ظرفیت و توان خود برای تداوم اقدامات بهداشتی پیشگیرانه در جهت مقابله با گسترش این ویروس در ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: شرکت واحد، اقدامات خود را در چارچوب راهبرد‌ها و سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا و هماهنگ با دستورالعمل‌های شهرداری تهران، اتخاذ و اجرا می‌کند و این اقدامات مثل روز اول ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس

ترفع با تاکید بر اینکه ضمن انجام غربالگری رانندگان و کارکنان به صورت مستمر، نسبت به جداسازی کابین رانندگان اتوبوس از مسافران نیز اقدام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: البته تولید محتوا‌های استاندارد و متنوع آموزشی که به صورت جداگانه، مسافران، رانندگان و کارکنان شرکت واحد را مخاطب قرار داده‌اند و توزیع این تولیدات در فضای مجازی و نصب آن‌ها در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، از دیگر اقداماتی است که در زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان و همکاران‌مان انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتوبوسرانی کرونا ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 6090497

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد