Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:31:42 GMT

قم نایب‌قهرمان لیگ کاراته‌وان ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۸۳۸۳

قم نایب‌قهرمان لیگ کاراته‌وان ایران شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، قم با درخشش کاراته‌کا‌های خود با کسب ۲۸ مدال رنگارنگ در دومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته‌وان پسران ایران که با حضور کاراته‌کا‌های نخبه و مستعد رده‌های سنی گوناگون از استان‌های مختلف ایران به انجام رسید،  در بین سه استان برتر قرار گرفت.

 با اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته، سه استان تهران، قم و کرمان در صدر رده‌بندی نهایی مسابقات لیگ‌های کاراته‌وان پسران کشور قرار گرفتند، در حالی که ۲۶ استان از ۳۱ استان کشور در رد‌ه‌بندی استانی لیگ کاراته‌وان پسران جای دارند و قم بعد از تهران دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هیئت کاراته تهران با کسب ۴۷ مدال شامل ۱۴ نشان طلا، ۱۰ مدال نقره و ۲۳ نشان برنز در جایگاه نخست ایستاده، تیم هیئت کاراته استان قم با ۲۸ مدال شامل ۱۱ طلا، هفت نقره و ۱۰ برنز عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داده و تیم هیئت کرمان با ۳۴ مدال شامل ۹ طلا، چهار نقره و ۲۱ برنز سکوی سوم را در اختیار دارد.

این در حالی است که بین کاراته پسران قم با دختران فاصله بسیار زیادی است، زیرا پسران قم با کسب ۲۸ مدال دومین استان برتر کشور در رده‌بندی نهایی لیگ کاراته‌وان کشور محسوب می‌شوند، اما دختران قم حتی نامشان در بین ۲۵ استان صاحب مدال این مسابقات به چشم نمی‌خورد و هیئت کاراته باید از دوره بعدی این لیگ برای حضور موفق دختران هم چاره‌ای بیاندیشد.

در رده‌بندی نهایی لیگ کاراته‌وان دختران کشور که نام قم در آن دیده نمی‌شود، هیئت مازندران با کسب ۲۲ طلا، ۲۱ نقره و ۴۱ برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تهران با ۱۸ طلا، ۱۸ نقره و ۱۸ برنز بر سکوی دوم جای گرفت و تیم هیأت اصفهان با ۱۷ طلا، ۱۱ نقره و ۳۱ برنز به رده سوم بسنده کرد.

منبع : فارس

انتهای پیام /ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته وان فدراسیون کاراته لیگ کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور

دریافت 18 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6097453

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم