Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی‌پور از اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت داوطلبانه اعضای کانون های دانشجویی، دانش‌آموزی، جوانان، طلاب و روستایی جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رقیه حاجی‌پور» امروز (سه‌شنبه 11 شهریور) در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح نذر سلامت هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: این طرح در قالب 150 ایستگاه سلامت با مشارکت 9 هزار و 750 نفر روز از اعضای داوطلب جوان کانون‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، جوانان، طلاب و روستایی هلال احمر از ابتدای ماه محرم در سراسر استان خوزستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: داوطلبان هلال احمر با هدف انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات مذهبی ماه محرم، آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با منش انسان‌دوستانه امام حسین (ع) و یاران با وفایشان و آشناسازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر به ارائه خدمت به عزاداران حسینی پرداختند.

 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح اضافه کرد: در طول اجرای این طرح در استان خوزستان بیش از 210 هزار نفر از خدمات این ایستگاه‌ها استفاده کردند که شامل تب‌سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری (سرفه، عطسه و ...) در ورودی هیأت‌ها، همکاری در نشانه‌گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران، همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از برنامه، راهنمای عزاداران برای رعایت فاصله 2 متری، ضدعفونی کردن دست‌های عزاداران، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک و ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزادران در هر برنامه توسط عضو آموزش‌دیده، بهره‌مند شدند.

 

حاجی‌پور با بیان اینکه در این طرح حدود 50 هزار ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز با مشارکت خیرین تهیه و به صورت رایگان در اختیار عزاداران حسینی فاقد تجهیزات حفاظت فردی قرار گرفت یاد آور شد: این طرح تا سیزدهمین روز ماه محرم ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح نذر سلامت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید