Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروهای زمینی در مرزهای شرقی، جنوب شرقی و شمال شرق کشور مستقر هستند، گفت: خوشبختانه با کمک این نیروها امنیتی خوبی در منطقه حاکم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امیرسرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جریان بازدید از محل پادگان تیپ 258 متحرک هجومی شهرستان نهبندان، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم، اظهار کرد: امروز در شهرستان نهبندان حضور یافتیم تا از اخرین روند احیای یک پادگان بسیار خوب در این منطقه که  امنیت منطقه را تضمین می کند، نظارتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروهای زمینی در مرزهای شرقی، جنوب شرقی و شمال شرق کشور مستقر هستند، گفت: خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که با کمک نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و نیروی زمینی ارتش امنیتی خوبی در منطقه حاکم است.

 

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و نیروی زمینی امروز دست به دست هم داده اند  و در این منطقه امنیتی پایدار و خوب را ایجاد کرده اند تا مردم این منطقه بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که امیدواریم حضور خوب نیروهای امنیتی در کشور موجب برکت شود، بیان کرد: تا امروز با حضور مسئولان خوب این امنیت برقرار و این اتفاق افتاده و خدا را شاکر و سپاسگذاریم.

 

گفتنی است فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از  پادگان های مستقر در نهبندان و پادگان های مستقر در نوار مرزی نهنبدان سرکشی کرد و حسینیه این پادگان را افتتاح کرد.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ حیدری خراسان جنوبي بیرجند فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی