Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس، گفت: آخوندی وزیر راه و شهرسازی سابق وظیفه خود را این می دانست که مسکن سازی را در کشور توسط دولت قفل کند که این کار را هم کرد. - اخبار سیاسی -

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر ساخت 4 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی توسط دولت، اظهار داشت: واقعا مشخص نیست رئیس جمهور این عدد را بر چه مبنایی اعلام کرده است و پیشنهادمان هم این است که رئیس جمهور بگوید که در هر استان شهرستانی این مسکن های ساخته شده کجا است؟

وی در همین باره افزود: برای ما این عدد زیر سوال است و زمانی که بررسی می کنیم این عدد با واقعیت نمی خواند امیدوارم رئیس جمهور با جزئیات بگوید که در هر استانی چه تعداد خانه ساخته شده و کجا ها بوده است؟

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه ساخت 4 میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی که رئیس جمهور عنوان کرد نماد بیرونی ندارد، ادامه داد: اگر می خواهد افکار عمومی قانع شود که این حرف، حرف درستی است و صحت دارد به تفکیک استان و شهرستان مشخص کنند و بگویند که در هر شهر و شهرستان چه تعداد خانه توسط دولت ساخته شده است؟

بیگی نژاد با اشاره به عملکرد آخوندی وزیر راه و شهرسازی سابق، اظهار داشت: برخی می گویند که آخوندی ترک فعل کرده است اما به اعتقاد بنده وی عین انجام فعل را داشته یعنی وظیفه خود را این می دانست که مسکن سازی را در کشور توسط دولت قفل کند که این کار را هم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد:در زمانی که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد روحانی در مصاحبه ای اظهار داشت ساخت مسکن توسط دولت کار غلطی است و  این یعنی اینکه آخوندی و رئیس جمهور همفکر هستند اینها یک تفکر داشتند که ما مسکن را توسط دولت نباید بسازیم بلکه مردم خودشان باید بسازند.

نماینده مردم ملایر در مجلس اضافه کرد: آخوندی آمده بود که این کار را انجام دهد، مسئولیتش هم همین بود و آن را به ثمر رساند و در بررسی هایی که ما انجام دادیم اگر درحال حاضر کشور دچار مشکل مسکن است هر جا که میروید رد پای آخوندی وجود دارد و وی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس ‌جمهور در هفته دولت  در شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «در حالی که در دولت قبل تنها 775 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید، در این دولت بیش از 1.3 میلیون واحد مسکن مهر، تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفته است. در طی هفت سال گذشته در مجموع 4.5 میلیون واحد مسکن، توسط دولت در کل کشور ساخته شده است.»

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: نیجر از سوءاستفاده از شورای امنیت برای یکجانبه‌گرایی آمریکا جلوگیری خواهد کرد ۲ سلطان عبدالله به ایران سفر می‌کند؟ ۳ سفر رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه ۴ فرمانده ارتش درگذشت پدر همسر سرلشکر رشید را تسلیت گفت ۵ گزارش تاریخ| سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در زیمباوه و شکست هیاهوی حامیان صدام ۶ امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ۷ یادداشت جمشیدی|آیت‌الله خامنه‌ای؛ امامِ دورۀ تاریخیِ «انتقال» ۸ اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی مهمترین اخبار سیاسی قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می شود ذوالفقاری: عراق برای اربعین زائر خارجی نمی‌پذیرد/ نامزدها حق تشکیل ستاد انتخابات را ندارند سفر رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه انتقاد نماینده مجلس از رفتار دوگانه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام محرم مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم ملایر در مجلس رئیس جمهور ساخته شده توسط دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات

رئیس‌جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

ایت الله رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نایب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 749690

دیگر خبرها

  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات