Web Analytics Made Easy - Statcounter

از کشف یک تن و ۵۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۲ متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۵۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۲ متهم دستگیر شده است.

 سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس در تعطیلات چند روز گذشته علاوه بر تامین امنیت عزاداران حسینی در خراسان جنوبی، موفق به کشف یک تن و ۵۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند و در این رابطه ۲۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۴ سارق منازل و اموال عمومی را دستگیر و ۲۰ فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس ضمن برقراری امنیت سوگواران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا تعداد ۴۳ خودرو و ۳۷ موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مواد سارق خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد