Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نامه که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، «عباس قاسمی»عنوان کرده است: روند ساخت  بیمارستان ولیعصر(عج) اراک کند ارزیابی می‌شود و تعهدات و توافق‌های به‌عمل آمده با دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت کامل و در زمان مقرر تامین نشده و لازم است که در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از این نامه اظهار داشته است: در بازدید میدانی از این طرح مهم درمانی کمتر از ۱۰۰ نیروی انسانی مشغول به کار بودند در حالی که در راستای اجرای طرحی با وسعت بیمارستان مذکور باید کارگاه فعال وجود داشته باشد تا روندتکمیل به گونه‌ای پیش رود که در زمان تعهد شده به بهره‌برداری برسد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک در این نامه خاطرنشان کرده است: سازه  اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به‌علت گودبرداری و زمان‌بر شدن اجرای طرح، ناایمن و خطر وقوع حوادث جانی و مالی پیش‌بینی می‌شود و عواقب هرگونه حادثه احتمالی برعهده پیمانکار است.

قاسمی در بخش دیگری از این نامه آورده است: با توجه به شیوه ویروس کرونا و احتمال موج سوم آن در فصول سرد سال لزوم سرعت بخشی به تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک را دوچندان کرده چرا که این کلانشهر با کمبود فضای درمانی و بیمارستانی  استاندارد مواجه است و مردم به شدن به تکمیل و بهره‌برداری بهنگام این طرح درمانی مادر نیاز دارند.

وی در ادامه این نامه بیان کرده است: تامین اعتبار موردنیاز، افزایش نیروی انسانی، ایمن ساازی ساختمان اورژانس و ارایه ضمانت‌نامه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای اجرای وظایف پیمانکار خواسته دستگاه قضایی است که باید در اسرع وقت اجرایی شود.

مطالعات و عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج)اراک به‌عنوان مرکز مادر تخصصی، درمانی و اورژانس از سال ۸۷آغاز شده است.

۱۶ واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.

۶۹۸پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و یک‌هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اراک استان مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت بیمارستان ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است