Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@11:47:45 GMT

عمو هاشم به سنگلج می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۸۷۸۱

عمو هاشم به سنگلج می‌رود

تماشاخانه سنگلج از ۱۲ شهریورماه میزبان نمایش «عم هاشم» می شود.

نمایش «عمو هاشم» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی‌بیگی از روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه هرشب ساعت ۱۹ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود. همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت، پوستر نمایش «عمو هاشم» نیز منتشر شد.

در این نمایش که به بخش هایی از زندگی هاشم فیاض تعزیه‌خوان مطرح سده‌ اخیر می‌پردازد، منیژه داوری، حمیدرضا معدن کن و امیر آزاد روستا ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا ییلاق‌بیگی نیز طراحی صحنه و نور، پریسا سیمین مهر طراحی لباس و سامان تیرانداز طراحی پوستر این نمایش را برعهده دارند.

در خلاصه این نمایش آمده است: عمو هاشم مخالف خوان تعزیه که برای اجرا به آبادی آمده مهمان یکی از اهالی آبادی می شود، مرد خانه ابتدا فکر می‌کند عمو هاشم شهادت‌خوان است اما متوجه می‌شود اشقیاخوان است و با بهانه‌جویی کاری می‌کند که عمو هاشم خانه شان را ترک کند و شب را در تکیه بخوابد و فردای آن‌ روز با دیدن خوابی عجیب توسط ننه رباب همسر مرد اتفاقی می‌افتد که ...

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش به سایت اینترنتی تیوال مراجعه کنند./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عمو هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران