Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه شورای شهر میاندوآب با هیات رئیسه جدید در سال چهارم به دلیل غیبت سه عضو به حد نصاب نرسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، نخستین جلسه شورای هفت نفره شهر میاندوآب بعد از انتخاب هیئت رئیسه و شهردار منتخب در جلسه هفته گذشته، به دلیل غیب سه عضو از شورای هفت نفره به حد نصاب نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که سرپرست شهرداری و کارشناس شهرداری نیز حضور داشت، برخی از شهروندان نیز برای رسیدگی به مشکلات پیرو آگاهی قبلی از جلسه شورا حضور یافته بودند که عدم رسمیت یافتن و به حد نصاب نرسیدن جلسه، آنان را دست خالی و بدون نتیجه گرفتن از حضور در جلسه برگرداند!

دود عدم تشکیل و یا رسمیت نیافتن جلسات به چشم مردم می رود و امیدواریم شاهد تغییر این روند باشیم چرا که بسیاری از افراد هم در انتظار جلسه شورا و تعیین تکلیف مشکل خود هستند.

احد غفاری رئیس شورای شهر میاندوآب در این زمینه با بیان اینکه دعوتنامه شرکت در جلسه، هفته گذشته به اعضا ارسال شده بود، گفت: قرار ما در این جلسه رسیدگی به نامه های مردمی و اداری و نیز انتخاب نمایندگان شورا در کمیسیون ها بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای جلسه، مطرح نشدند.

این دومین جلسه شورای شهر در حدود ۲۰ روز اخیر است که رسمیت نمی یابد و تنها جلسه هفته گذشته با حضور فرماندار رسمیت یافت که در آن جلسه هیئت رئیسه جدید برای سال چهارم و شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد

عدم رسمیت یافتن جلسات را در دوره گذشته نیز شاهد بودیم که نتیجه آن بی شهردار شدن میاندوآب برای حدود یک و نیم سال بود و دود آن به چشم مردم رفت‌ و شهری که روی ریل توسعه بود از قطار توسعه جاماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر میاندوآب حد نصاب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر