Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@06:53:00 GMT

آمار جهانی همه‌گیری کرونا در 11 شهریور 99 + جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۸۸۲۷

آمار جهانی همه‌گیری کرونا در 11 شهریور 99 + جدول

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۲۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۲۳۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۸۵۴ هزار و ۷۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۷ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۵۱۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اخبار اجتماعی-  آمریکا، برزیل، هند، روسیه، پرو، آفریقای جنوبی، کلمبیا، مکزیک، اسپانیا و آرژانتین در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران هم‌اکنون در جایگاه دوازدهم این جدول قرار دارد.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌ است.

سازمان جهانی بهداشت با توصیف کردن کرونا به عنوان بحران قرن، پیش‌بینی کرد این بحران طولانی مدت و برای چندین دهه جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۶ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۹۶ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۸۷ هزار و ۷۳۶ نفر گزارش کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس سازمان جهانی بهداشت ویروس ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، داود مهرگان افزود: ساعت ۱۸:۲۸ شامگاه گذشته برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد. وی یادآوری کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت. مهرگان از وقوع تصادف دیگری ساعت ۲۳:۵ در کیلومتر پنج قیدار به کرسف خبر داد و اظهارداشت: در این سانحه پژوه ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

وی ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان، پایان عملیات را ۴۰ دقیقه بامداد شنبه بیان کرد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096242

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت