Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی افراد جمع‌آوری‌کننده زباله‌ها در سطح شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای ساماندهی کارگران ساختمانی و کارگران فصلی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و سه مکان برای ساماندهی کارگران فصلی در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها نیز در این زمینه موظف بوده و باید خدمات به این کارگران ارائه دهند، ابراز کرد: شهرداری نیز به نوبه خود در این راستا در تلاش بوده و تاکنون سه‌نقطه مناسب شهر برای ساماندهی کارگران مهیا شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در این راستا نخستین ایستگاه در میدان نبوت ایجاد شد که سازه‌ای موقت است و در آن ثبت‌نام و مباحث بیمه کارگران دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های دوم و سوم در میدان‌های محلاتی و مفید مستقر می‌شود و به‌زودی نواقص کار از بین می‌رود، تصریح کرد: این طرح نتیجه کار گروهی در همراهی با کارگران است تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

"داستان زباله گردی" پدیده‌ شوم این روزهای ایلام چیست؟زخم کاری زباله‌گردی بر پیکره شهر؛ زباله گردی در سبزوار 12 برابر شدلحظاتی با کودکان «زباله گرد» در تب‌وتاب ویروس کرونا

میرهادی در مورد ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: از سال گذشته انتقال این واحدها به شهرک صنوف آغاز شده و تعداد باقی‌مانده با اولویت آهن‌فروشان نیز در دستور کار است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در خصوص ساماندهی دوره‌گردها در جمع‌آوری پسماند بیان کرد: در تفکیک پسماند برنامه مدونی پیش‌بینی‌شده و پیمانکارانی به این امر اختصاص یافته‌اند، دراین‌باره حضور افراد دوره‌گرد خارج از سیستم، طرحی در دست اقدام است که یا باید کار را تعطیل کنند و یا در طرح ساماندهی قرار بگیرند تا این معضل در سطح شهر از بین برود.

انتهای پیام/457/ ع

R7854/P/S6,62/CT1 بیشتر بخوانید... مزرعه گردشگری در قم احداث می‌شود قم| پویش "هر خانه یک حسینیه" نماد ارادت حسینی و تعهد به سلامت جامعه مشکلی در زمینه ابنیه ایستگاه‌های مترو قم وجود ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مزرعه گردشگری در قم احداث می‌شود قم| پویش "هر خانه یک حسینیه" نماد ارادت حسینی و تعهد به سلامت جامعه مشکلی در زمینه ابنیه ایستگاه‌های مترو قم وجود ندارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۶ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۷ بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنند مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم گزارش ویدئویی| حال و هوای محرم در کوره‌های آجرپزی گناباد / شبی که اشک و حزن عجیبی کارگران کوره‌ها ‌‌را فرا گرفته بود ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام خبری خوش برای مردم سیستان و بلوچستان / پرونده گازرسانی به زاهدان امسال بسته می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه وبیناری با فرمانداران که به محوریت حذف مجوزهای کاغذی برگزار شد، اظهار داشت: در نظام بروکراتیک ارتباطات انسانی و کاغذ منشأ فساد هستند که با حذف آن‌ها و توسعه سامانه‌های الکترونیک گلایه مهم مردم از فساد نیز رفع می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در تمام ابعاد تجاری، مالی و تخصیص یارانه‌های دولتی، افزود: تاکید دارم نباید محدودیت‌ها باعث زیان فعالان واقعی حوزه بازار و اقتصاد شود و یکی از موارد ساماندهی شناسایی ایشان از طریق درگاه‌های الکترونیک است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان اولین استان ایجاد کننده واحد مبارزه با پول شویی در کشور بوده، گفت: سال گذشته با جدیت شفاف سازی را آغاز کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف، از انتقال پروانه‌های مالیاتی، کارت‌های بازرگانی و حساب‌های بانکی مجهول تا بازپس‌گیری چندصد قطعه زمین واگذارشده برای انجام فعالیت اقتصادی که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده بودند.

دوستی ضمن بررسی آخرین آمار ثبت نام صنوف مختلف در درگاه ملی مجوزها در تمام شهرستان‌های استان، اظهار داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند وقت بگذارند تا جایگزینی پروانه کسب الکترونیک به طور کامل انجام و تا فرصت ۲۵ اردیبهشت ماه همه اصناف شناسه یکتا دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: باید میان فعالین اقتصادی واقعی و غیر واقعی تفکیک ایجاد شود و حمایت‌ها بویژه در راستای تحقق شعار سال به فعالان واقعی اختصاص داده شود که این مسئله با ثبت نام صنوف در درگاه ملی مجوزها تسریع خواهد شد.

کد خبر 6090278

دیگر خبرها

  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد