Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار از محل بودجه ملی و استانی به صورت نقدی و تسهیلات بانکی برای تکمیل طرح های بزرگ حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: اردوگاه تفریحی رفاهی بی بی حکیمه(س)،تله کابین و پارک آبی یاسوج،مجتمع های گردشگری موگرمون، آبشار کمر دوغ و چشمه بلقیس از جمله این طرح هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به شعار  سال جاری به نام «جهش تولید» توسعه زیرساخت های گردشگری با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

وی افزود: ۲۵ طرح بزرگ گردشگری به کارگروه فنی استان ارسال شد که از این تعداد ۹ طرح بزرگ در زمینه توسعه زیر ساخت های گردشگری در این کارگروه تصویب شده است.

 حسین زاده تاکید کرد: واگذاری اردوگاه گردشگری در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی از دیگر راهبردهای میراث فرهنگی برای توسعه ونگهداری از زیرساخت های حوزه گردشگری است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ واحد گردشگری استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، رستوران های سنتی،اردوگاه های تفریحی و مجتمع های اقامتی در این استان وجود دارد.

حسین زاده تاکید کرد: در زمان حاضر هشت واحد هتل در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد.

براساس آخرین آمار بیماری ویروس کرونا به بخش گردشگری این استان بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد با داشتن چشمه‌ها و تفرجگاه‌های بکر، آبشارهای زیبا، رودخانه‌های خروشان همراه با مناظر بدیع گردشگری از مقاصد گردشگری مهم در جنوب کشور است.

دریاچه‌های طبیعی، پوشش جنگلی درختان سرسبز بلوط و رایحه خوش بوته‌های کوهساران، جلوه‌هایی از طبیعت سحرانگیز این استان است.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.




 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد توسعه اقتصادی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد توسعه اقتصادی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد توسعه اقتصادی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت