Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@12:19:46 GMT

فیلمبرداری بابا سیبیلو به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۰۹۷

فیلمبرداری بابا سیبیلو به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان در تهران به پایان رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، احمد احمدی تهیه کننده فیلم «بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان با اعلام پایان فیلمبرداری این فیلم گفت: بهمن ماه سال ٩٨ پیش تولید این فیلم را آغاز کردیم و با شروع اپیدمی کرونا در اسفند ماه پیش تولید را متوقف و در خردادماه ٩٩ با اعلام شرایط عادی مجدداً ادامه پیش تولید را آغاز کردیم و پس از آن وارد مرحله فیلمبرداری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اواسط فیلمبرداری به مدت ۲ هفته به دلیل ابتلای بهاره رهنما به کرونا، برای حفظ سلامتی وی و دیگر عوامل فیلم، کار را تعطیل کردیم و پس از بهبود این بازیگر فیلمبرداری را ادامه دادیم.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: «بابا سیبیلو» یک کمدی خانوادگی است که در آن از کودک ۵ ساله تا پیرمرد ١٠٠ ساله نقش آفرینی کرده اند و در طول قصه ماجراهای جذابی را رقم می‌زنند. فیلم یک کمدی شاد و سلامت مناسب برای تمام اعضای خانوادها است.

لواسان، شهرک غرب، نیاوران، مهرشهر، باشگاه انقلاب و جاجرود از لوکیشن‌های اصلی این فیلم بودند.

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، رز رضوی، امیر نوری، یوسف صیادی، پارسیا شکوری، محمدطاها بهروز پور، خشایار راد، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، هانیه غلامی مهرگان علوی، محمدرضا احمدی، فرهاد ریش سفیدی، آوا دهقانی، محمد پناهی، مهدی هاشم پور، زهرا گلدوست، شهلا سرشار، احمد یاوری شاد، احسان پرفکت، مرتضی دلداده، حسین روزبه، حسینعلی قورچی، یگانه ظرافتی، ابوالفضل قهرمانی بازیگران فیلم سینمایی «باباسیبیلو» هستند.

کد خبر 441858

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما فیلم سینمایی سینما ایران سینمای کودک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بابا سیبیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!