Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:43:45 GMT

آغاز ساخت ۱۲۰ هزار واحد طرح ملی مسکن با حضور رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۳۹۵

آغاز ساخت ۱۲۰ هزار واحد طرح ملی مسکن با حضور رئیس جمهور

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۲۰ هزار واحد طرح ملی مسکن با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: شرایط ثبت نام عمومی برای تامین مسکن در شهرهای جدید فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حبیب الله طاهرخانی در مراسم آغاز ساخت مسکن ایثارگران تهران بزرگ در شهر جدید پرند اظهار کرد: مجموعه ایثارگران بخشی از هویت زنده ایران هستند که بخشی از تاریخ را برای این سرزمین رقم زده‌اند و تامین نیازهای ایثارگران وظیفه ذاتی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تامین مسکن ایثارگران دو سیاست تامین زمین و تامین مسکن را اجرایی کرده‌ایم. این برنامه فراز و فرودهایی داشته که با حضور آقای اوحدی رئیس بنیاد شهید، وجه برجسته‌تری به خود گرفته است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تاکید بر اینکه در بخش تامین مسکن دسترسی پایدارتری برای ایثارگران ایجاد شده است افزود: سیاست شهرهای جدید ایران همراهی با بنیاد شهید برای تامین مسکن ایثارگران است.

طاهرخوانی با اعلام اینکه در کل شهرهای جدید سراسر کشور 12 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران ساخته می‌شود تصریح کرد: برای این واحدهای مسکونی زمین و اراضی مورد نیاز که در مناطق خوبی قرار گرفته استفاده خواهد شد. نمونه اصلی که امروز کلنگ زنی شد در فاز صفر پرند که موقعیت مناسب به لحاظ خدمات روبنایی و زیربنایی دارد اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی با رعایت نظامات فنی و اجرایی و با کیفیت مناسب تحویل ایثارگران می شود گفت: در بحث طرح ملی مسکن به زودی با حضور رئیس جمهور عملیات ساخت 120 هزار مسکن از سهمیه 200 هزار واحدی شهرهای جدید آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با یاداوری امضای 3 تفاهمنامه با بنیاد شهید، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت اموزش و پرورش برای تامین مسکن پرسنل این سازمان ها گفت: شرایط ثبت نام عمومی شهروندان که از وام یارانه‌دار استفاده نکرده‌اند برای تامین مسکن فراهم شده است.

طاهرخوانی در بخش دیگری از سخنانش مهمترین اولویت کاری شهرهای جدید را توسعه زیرساخت مربوط به حمل و نقل عنوان کرد و گفت: در مورد شهر پرند بحث اتصال مترو پرند به مترو فرودگاه امام و خط یک مترو تهران جزء اولویت های ماست که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ میانگین حقوق کارمندان دولت از ۶ میلیون تومان فراتر رفت/ تورم گریبان حقوق بگیران بخش خصوصی را گرفت ۲ اراده ای برای حفظ ارزش پول ملی نیست/ امکان کاهش نرخ ارز تا ۵ هزار تومان ۳ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۴ شرکت ملی مس بزودی افزایش سرمایه می‌دهد ۵ اعلام برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو طی امروز ۶ تکرار/ هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز ۷ عرضه ۵ محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور+اسامی خودروها و شرایط ثبت‌نام ۸ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۰؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی پس از رفتن غول های نفتی از پارس جنوبی چه شد؟ + فیلم «مرغ ایرانی» |روند مصرف "گوشت" در ایران و جهان، طی ۶ دهه؛ ذائقۀ مردم ایران کاملاً تغییر کرده است قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد مهمترین اخبار تسنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم لبنان| کارشکنی عربستان در روند تشکیل دولت «مصطفی ادیب» رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای تامین مسکن شهرهای جدید قیمت طلا قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

سید احمد موسوی در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی اظهارکرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر نیز با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی گفت: فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان با ظرفیت ۱۴۰۰ قطعه هم در شهرستان سراب با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد .

وی یادآور شد: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی