Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:00:25 GMT

شما بنویسید: مجیدی - سعادتمند؛ حق با کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۶۷۷

شما بنویسید: مجیدی - سعادتمند؛ حق با کیست؟

مدیرعامل و سرمربی استقلال در آستانه دیدار فینال حذفی اختلافات خود را به رسانه‌ها کشانده‌اند تا در میان هواداران آبی‌پوش نگران آینده تیم خود باشند.

به گزارش "ورزش سه" ثبات روی نیمکت استقلال گویا حالا دیگر به یک رویای برای هواداران این تیم بدل شده است چرا که آن‌ها در هر فصل تجربه دو بار تغییر روی نیمکت خود را به خوبی حس می‌کنند و علیرضا منصوریان، وینفرد شفر، فرهاد مجیدی، آندره‌آ استراماچونی و دوباره فرهاد مجیدی سرمربیانی هستندکه در طول سه فصل اخیر سکان هدایت این تیم را برعهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا با اتمام لیگ نوزدهم آبی‌ها در آستانه یک جام قهرمانی هستند و بابد پنجشنبه شب در مشهد مقابل تراکتور صف‌آرایی کنند و امیدوار بتوانند بار دیگر پس از دو سال عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند؛ اما پیش از شروع این جدال، حواشی سفر احمد سعادتمند به ایتالیا همچنان ادامه‌دار دارد و فرهاد مجیدی با شکستن سکوت خود نشان که اصلا علاقه‌ای به کار با مدیریت فعلی استقلال ندارد.

 

سعادتمند که در هفته‌های اخیر مصاحبه‌های پی در پی را انجام داده است، شب گذشته بار دیگر روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر حاضر شد و همان ادعاهای خود در برنامه ورزش و مردم را تکرار کرد؛ البته این‌بار مدیرعامل آبی‌ها در بخشی از صحبت‌های خود از موضوع سابق‌اش عقب نشینی کرد و گفت شفاهی از مجیدی لیست گرفته است!

 

 

همزمان با صحبت‌های سعادتمند، مجیدی که ماه‌هاست سکوت کرده و هیچ خبری از او در رسانه‌ها نیست در گفتگو با "ورزش سه" مدیران استقلال را بدون صداقت خواند و گفت تا زمانی‌که آن‌ها در این باشگاه باشند وی دیگر تمایلی به کار ندارد! او همچنین در واکنش به جذب استراماچونی یا یک مربی ایتالیایی دیگر هم گفته بود که از هم‌اکنون آقایان به دنبال جذب سرمربی بروند چرا که وی با پایان جام حذفی قصد خداحافظی دارد و بازگشت دوباره‌اش به تیم برای فینال جام حذفی فقط برای کادرفنی، بازیکنان و هواداران استقلال بوده است.

 

در میان این صحبت‌ها، مسئولان مختلفی از فدراسیون فوتبال بارها تاکید کرده‌اند که استقلال امکان جذب مربی خارجی را ندارد و حتی بازگشت استراماچونی نیز منتفی است؛ حالا هواداران این تیم نگران آن هستند که با از دست دادن مجیدی، مدیران این تیم موفق به جذب استراماچونی هم نشوند و در آستانه دیدارهای آسیایی، یک بحران خودساخته بزرگ شکل گیرد. هر چند نام‌های ایرانی زیادی حول نیمکت استقلال شنیده می‌شود اما هواداران آبی گویا مجیدی را به همه آن‌ها ترجیح می‌دهند و می‌گویند اگر استراماچونی نیاید، بدون شک فرهاد مجیدی باید بماند.

 

حال شما هواداران فوتبال درباره بحث و جدل رسانه‌ای احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی نظرات خود را بگویید؛ این‌که صداقت با کدام طرف است و شما در این میان، پشتیبان کدامیک از این دو چهره پر سر و صدای فوتبال ایران در هفته‌های اخیر هستید؟ شما می توانید در این بخش نظرات خود را در این‌باره اعلام کنید تا نظرات شما در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

استقلال تهران احمد سعادتمند فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم