Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:08:06 GMT

کشف بیش از یک تن تریاک/مقادیری مهمات و سلاح هم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۷۰۰

کشف بیش از یک تن تریاک/مقادیری مهمات و سلاح هم کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مکسوخته شهر مرزی سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، موضوع را سریعاً در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد، گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان، اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به شجاعت مرزداران در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، تصریح کرد: با توجه به حجم آتش و تاکتیک عملیاتی مناسب مرزبانان، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و دستگیری یک قاچاقچی مجروح شده، یک تن و ۲۲۴ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه بی‌سیم و مقادیری مهمات کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزداران قرار دارد، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر با اقتدار کامل در مرزها ادامه دارد و آنها اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه‌ای از کشور احساس امنیت و آرامش کرده و به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

کد خبر 5012954

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف تریاک مرزبانی مواد مخدر محرم 99 شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران پیش بینی وضعیت هوا سال تحصیلی جدید قوه قضاییه وضعیت راهها متروی تهران کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت دومین مرزبان مجاهد حادثه هنگ مرزی بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: ستوان‌دوم جلال اعتماد از مرزبانان غیور هنگ مرزی بانه که در درگیری با گروهک معاند به شدت مجروح و در بیمارستان شهرستان بانه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و هم‌رزمانش، افزود: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته‌اند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، شهید ستوان‌دوم جلال اعتماد، از مرزبانان هنگ مرزی بانه، بامداد پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح شد که ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحات به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید اعتماد متأهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

در این حادثه یک مرزبان دیگر، به نام فرزین بلیان، سرباز وظیفه اهل استان کرمانشاه نیز دو روز پیش به شهادت رسیده بود.

کد خبر 750430

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم