Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار ایلام گفت:برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در ایلام برای تقویت جهش تولید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز در دیدار با برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با توجه به شعار جهش تولید در سال 99 اظهار داشت: محور فعالیت‌های استان در سال جهش تولید بر سه‌گانه ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام برای رفع مشکل آب ملکشاهی ضرب الاجل تعیین کرداستاندار ایلام: افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شونداستاندار ایلام: ساده‌انگاری شرایط منجر به بازگشت بحران کرونا در استان می‌شود

وی در ادامه از عملکرد مجموعه صمت استان ابراز رضایت کرد و گفت: در استان مسیر اصلی کار و فعالیت بر محور جهش تولید تنظیم‌شده است و در این راه تأکید بر ایجاد سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و گشایش در جهت تحقق شعار سال است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این مهم که در چند سال اخیر کاره‌ای مهم و خوبی در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در بخش اقتصادی خوب کارشده است به‌طور مثال در سال 98 رشد سرمایه‌گذاری استان بالای 200 درصد بوده و نرخ بیکاری از 17.6 در قبل از دولت تدبیر و امید به 6.5 در سه‌ماهه اول سال جاری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان درراه است، ادامه داد: با حجم سرمایه‌گذاری بالا در استان حدود 33 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده افتتاح و شروع بکار داریم که تاکنون بالای 13 هزار میلیارد تومان آن توسط رئیس‌جمهور در سه ویدیو اجلاس انجام‌شده است و ان‌شاءالله در ادامه چند افتتاحیه بزرگ دیگر ازجمله الفین و شیرین سازی بااعتباری بالای 16 هزار میلیارد تومان داریم.

وی افزود: در حوزه صنعت نیز سه طرح مهم فولاد گستر آتنا، کوشاب غرب و استیل کرد داریم که شروع بکار کرده‌اند اما هنوز به‌طور رسمی افتتاح نشده‌اند.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار احیای ظرفیت‌های تبصره 18 برای فعال‌سازی طرح‌های مشکل‌دار شد و گفت: در حالیکه دولت از این مهم به‌عنوان راهبردی برای فعال‌سازی طرح‌های و واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استفاده می‌کند اما برخی بانک‌ها با تنگ‌نظری مانع انجام آن می‌شوند که لازم است در این راستا سازوکاری تعریف شود.

وی در پایان با اشاره به وحدت و همدلی قوی در استان آن را عامل پیش برنده در امور پیش رو عنوان کرد و گفت: امروز این عامل به همراه نیروی انسانی علمی و خوش‌فکر در استان باعث تحول شده است تا در کارها هم‌افزایی ایجاد گردد و استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

انتهای پیام/180/ ع

R7718/P/S6,52/CT11 بیشتر بخوانید... استاندار ایلام برای رفع مشکل آب ملکشاهی ضرب الاجل تعیین کرد استاندار ایلام: ۲۵ درصد از ظرفیت استخدامی استان ویژه جامعه ایثارگری است استاندار ایلام: خدمات حوزه‌های زیرساختی استان بی‌نظیر است/ افتتاح ۲۳۳ پروژه همزمان با هفته دولت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار ایلام برای رفع مشکل آب ملکشاهی ضرب الاجل تعیین کرد استاندار ایلام: ۲۵ درصد از ظرفیت استخدامی استان ویژه جامعه ایثارگری است استاندار ایلام: خدمات حوزه‌های زیرساختی استان بی‌نظیر است/ افتتاح ۲۳۳ پروژه همزمان با هفته دولت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۴ فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم ۵ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۶ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن ۷ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۸ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم گفت‌و‌گوی خواندنی تسنیم با ‌پیرغلام حسینی / با دعای مادرم مداح ‌شدم /‌ مداحی در جوار حضرت رضا(ع) «تکرارنشدنی» است گزارش ویدئویی| حال و هوای محرم در کوره‌های آجرپزی گناباد / شبی که اشک و حزن عجیبی کارگران کوره‌ها ‌‌را فرا گرفته بود مهمترین اخبار تسنیم ارتباط تصویری امام خامنه‌ای با سی و چهارمین اجلاس مدیران‌ آموزش و پرورش دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم لبنان| کارشکنی عربستان در روند تشکیل دولت «مصطفی ادیب» رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام سرمایه گذاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور 10 استان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074929 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم