Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی حسین محبی را به سمت سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته منصوب کرد.

در این حکم خطاب به حسین محبی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

حسین محبی استاد پایه ۳۸ گروه ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان است و راهنمایی و مشاوره بیش از ۶۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و ۱۸ رساله دکتری را برعهده داشته و بیش از ۱۰۵ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده است.

وی استاد نمونه کشوری در سال ۱۳۸۶ و پژوهشگر برتر استان کرمان و دانشگاه شهیدباهنر و برنده جایزه مرحوم افضلی پور را در کارنامه خود دارد و عضو هیئت تحریریه تعدادی از مجلات معتبر علمی است.

از سوابق اجرایی محبی می‌توان به رئیس دانشکده علوم دانشگاه شهیدباهنرکرمان، رئیس دانشگاه پیام نور بم، رئیس مجتمع آموزش عالی بم، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهیدباهنر کرمان، مدیر گروه ریاضی دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهیدباهنر کرمان و رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر محمدجواد آروین رئیس سابق دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

367 / 320 وزارت علوم دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته حسین محبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته حسین محبی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته حسین محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)