Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه وزیر نفت باید پاسخگوی تصمیمات اشتباه خود طی ۷ سال باشد، گفت: زنگنه، کشور و مردم را دچار آسیب کرده بنابراین باید این موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر عنابستانی در واکنش به اظهارات اخیر زنگنه، وزیر نفت مبنی بر اینکه اگر برگردیم به سال ۹۲ دیگر وزیر نمی‌شوم و از این به بعد می‌خواهم زندگی کنم و دیگر در نفت دخالتی نخواهم کرد، با تاکید بر اینکه اقدامات مدیرانی، چون زنگنه از روی آگاهی است، گفت: این رفتار‌ها طراحی برای لطمه زدن به منافع کشور است و خط نفوذ زنگنه را در بدنه وزارت نفت می‌توان دید که جلوی هرگونه استقلال نفتی، دانشی و توسعه مهندسی در کشور را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با یادآوری اینکه نمایندگان استیضاح‌کننده بر این باورند که زنگنه طی ۷ سال سرمایه‌های کشور را سوزانده و خسارات‌های جبران ناپذیری را به کشور وارد کرده است، ادامه داد: آقایان زنگنه و آخوندی نماینده یک تفکر در دولت بودند و نظام، کشور و مردم را دچار آسیب کردند بنابراین نه تنها باید کنار گذاشته شوند بلکه باید مورد محاکمه قرار گیرند.

عنابستانی با یادآوری نامه نمایندگان به سران قوا، ادامه داد: در نامه اعلام کردیم یک لحظه ماندن آقای زنگنه در راس مجموعه تصمیم‌گیر برای نفت کشور حاصلی جز خسران ندارد؛ کسی که با ادعای ژنرال بودن وارد وزارت نفت شد و ادعا کرد گروهبان‌ها و سرباز‌ها باید بروند و ژنرال‌ها باید کار را دست بگیرند امروز همین ژنرال افتضاح فعلی را در وزارت نفت به بار آورده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تفکر امثال زنگنه و آخوندی به دنبال آن است نظام جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه و تفکر " ما نمی‌توانیم " را به کشور القا کند.

وی فاز ۱۱ پارس جنوبی و پالایشگاه آناهیتا را نمونه‌ای از تلاش‌های زنگنه برای سنگ‌اندازی در مسیر پروژه‌های نفتی کشور دانست و گفت: هر بخش خصوصی که برای پتروپالایشگاه‌ها مجوز می‌خواهد با بهانه اینکه توجیه ندارد نمی‌تواند از وزارت نفت مجوز فعالیت بگیرد؛ چگونه است که بنزین را با تانکر از مرز افغانستان صادر می‌کنید و این کار توجیه دارد، اما اینکه میعانات به بنزین تبدیل و از مرز افغانستان صادر شود از نظر شما توجیه ندارد؛ این حاصل نگاه‌های غلط حاکم بر وزارت نفت است که نمی‌خواهد در کشور فرآورده‌ای تولید کنیم و به استقلال برسیم.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه قرار بود به هاب گازی منطقه تبدیل شویم، اما در حال از دست دادن تمامی بازار‌های گازی دنیا هستیم، تصریح کرد: اظهارات آقای زنگنه دهن کجی به مردم و نمایندگان است و اجازه نخواهیم داد به راحتی خداحافظی کند و برود بلکه باید بماند و پاسخگوی تصمیمات اشتباه خود باشد. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است

یک کارشناس صهیونیست با اشاره به نقش میانجیگری قطر در نبرد طوفان الاقصی، قطر را کشور دشمن قلمداد کرد

سرویس جهان مشرق - یوسی تاتیکا، کارشناس صهیونیست در رابطه با کشور قطر در وب سایت معاریو نوشت:

اشتباه کردیم، اشتباه تلخی مرتکب شدیم که قبول کردیم قطر را به عنوان میانجی در توافق تبادل اسرا بپذیریم. کشوری که با همه، علیه همه کار می کند و واقعاً انگیزه یا توانایی اعمال اهرم های واقعی فشار بر سازمان تروریستی در نوار را ندارد. از این نظر، ما می توانستیم به مصر وزن و قدرت بیشتری بدهیم.

بیانیه ظالمانه عصاء بن احمد النصر ، یکی از مقامات ارشد شورای قانونگذاری قطر، مبنی بر اینکه ۷ اکتبر تنها آغاز است، گامی در جهت بالابردن جسارت دوحه است که تاکنون عمدتاً از دادن بیانیه های علنی اجتناب کرده است. اگر می‌خواهیم اسرای خود را در خانه ببینیم، باید اجازه ندهیم قطر به عنوان میانجی ادامه دهد.

قطر یک کشور دشمن است، نه یک میانجی: اشتباه تلخی که اسرائیل مرتکب شد

کارهای بد بسیاری وجود دارد که دولت ما انجام می دهد، اما نقاط روشنی نیز وجود دارد. در این مورد میتواند به اسرائیل کاتز اشاره کرد. خیلی ها نمی دانند که اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه در اقناع کردن آمریکایی ها و اروپایی ها برای تحریم ایران پس از حمله به اسرائیل، سهم بسزایی داشت.

بزرگترین خطر برای دولت دست راستی، تظاهرات کاپلان نیست، بلکه جناح راست سیاسی اسرائیل است، زیرا در حال حاضر این تنها جناحی است که بقای آن را به خطر می اندازد. در این میان، دولت اسرائیل در جا انداختن روایتی از پیروزی در غزه با مشکل مواجه است و شکست در رفح ممکن است آواز قو آن باشد. ( کنایه از آخرین اقدام دولت نتانیاهو قبل از سقوط)

دیگر خبرها

  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی