Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:43:19 GMT

کشف ۱۵۱ کیلو تریاک در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۹۴۸

کشف ۱۵۱ کیلو تریاک در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۱۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی یک عملیات مشترک با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان‌های زنجان و کرمانشاه کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای کشف موادمخدر از نوع تریاک، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه طی یک عملیات، موفق به کشف محموله موادمخدر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات ۱۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مسئول با اشاره به دستگیری یک نفر در عملیات مذکور، تصریح کرد: در اینخصوص پرونده تشکیل شده و برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، ادامه داد: ماموران انتظامی زنجان، در زمان برگزاری مراسم‌ عزاداری که در مکان‌های روباز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شد، با حضور در نقاط مختلف شهر، امنیت عزاداران را به خوبی برقرار کردند.

جهانبخش، با اشاره به حضور فعال و مستمر ماموران پلیس استان زنجان در دهه اول محرم در سطح شهرها و روستاهای استان و اجرای طرح‌ها و اقدامات صورت گرفته پلیس، خاطرنشان کرد: از همه ماموران پلیس استان زنجان که در این روزها در برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی به‌ویژه در روزهای هشتم محرم، تاسوعا، عاشورا و یازدهم محرم تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان مواد مخدر ترياك استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندوانه با طعم تریاک

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس و کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی عسلویه و اقدام برای حمل و جابه‌جایی محموله مواد مخدر به استان‌های مرکزی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) عسلویه با حساسیت بیشتری اقدام به پایش خودرو‌های عبوری کرده و در همین راستا به یک دستگاه کامیون باری بنز حامل هندوانه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله آن، مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود، کشف شد.

سرهنگ خواجه با بیان این‌که در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و امنیت شهروندان خط قرمز ماست.

دیگر خبرها

  • هندوانه با طعم تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد