Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک تراکتورسازی درخصوص اینکه احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال گفته زنوزی باخت در جام حذفی را قبول کرده است، پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز پنج شنبه دیدار حساس فینال جام حذفی ایران بین تیم های استقلال و تراکتورسازی برگزار می شود. دو تیم با عبور از سد پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به این دیدار رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش بود که احمد سعادتمند در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم گفت صد درصد فینال حذفی را می بریم و چنانچه آقای زنوزی هم اینجا باشند، می گویند صد درصد می‌بازیم.


حالا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یک گفتگوی تصویری درخصوص دیدار فینال جام حذفی صحبت هایی را مطرح کرده است. زنوزی در خصوص اینکه نگاهش به فینال جام حذفی چگونه خواهد بود و آیا تراکتور قهرمان جام حذفی می‌شود، پاسخ داد: چند روز پیش که با بازیکنان جلسه داشتم به آنها این را گفتم که بروید و تمام تلاش خودتان را انجام بدهید تا در بازی روز پنج شنبه پیروز باشید. ما تلاش خودمان را می کنیم. برد و باخت در فوتبال وجود دارد. ممکن است شما بهترین بازیتان را انجام داده باشید ولی بازی را باخته باشید، برد و باخت جزیی از طبعیت فوتبال است. 


وی ادامه داد: باید در نظر بگیریم  که بدشانسی و خوش شانسی نیز در فوتبال وجود دارد و همه چیز دست خداوند است. تلاش می‌کنیم به جام برسیم و آن را به هواداران عزیز تراکتور تقدیم کنیم و اینکه تا چه حد به هدفمان برسیم، دست خداوند است. ما در حال دعا کردن هستیم تا به قهرمانی جام حذفی نائل شویم.


مالک تراکتورسازی درخصوص اینکه احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال گفته زنوزی باخت در جام حذفی را قبول کرده است، پاسخ داد: سعادتمند کیست؟ من سعادتمند را نمی‌شناسم. جواب وی را یکی از اعضای باشگاه می‌دهد. اگر وزیر ورزش چنین صحبتی کند جوابش را خواهم داد. چونکه وزیرورزش باید اظهارنظر کند تا من جوابش را بدهم. چونکه من آقای سعادتمند را نمیشناسم و اولین‌ بار است که اسم ایشان را می‌شنوم و نمی‌دانم چه باید به وی بگویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زنوزی تیم فوتبال تراکتور جام حذفی احمد سعادتمند جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا