Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:15:42 GMT

امکان ترجمه مدارک تحصیلی به صورت غیرحضوری فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۱۳۳

امکان ترجمه مدارک تحصیلی به صورت غیرحضوری فراهم شد

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از امکان ترجمه مدارک تحصیلی به صورت غیرحضوری خبرداد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جاماسب نوزری مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: در راستای اهداف دولت الکترونیک و سیستمی شدن تایید مدارک تحصیلی از تاریخ 24 فروردین 1398 مدارک تحصیلی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت ترجمه رسمی برای افرادی که از طریق سامانه جامع امور دانشجویان سجاد به آدرس: https://portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

saorg.ir اقدام و موفق به دریافت کد صحت شده اند بدون نیاز به مراجعه حضوری و مهر و امضای این اداره کل قابل ترجمه است.

رئیس سازمان امور دانشجویان: دانشجویان از 15 شهریور به صورت چرخشی از خوابگاه‌ها استفاده کنندسازمان امور دانشجویان اعلام کرد: پرونده دانش آموختگان آمریکا، کانادا و انگلیس الکترونیکی می‌شودمطلق: 30 هزار حمله اینترنتی به سازمان امور دانشجویان در یک سال گذشته دفع شد

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: در همین راستا و با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کووید 19 ضمن جلوگیری از مراجعات و رفت و آمدهای غیرضروری و تسریع در انجام امور نامه های گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان از سوی دانشگاه ها حذف و صرفاً در سامانه سجاد با کد صحت صادر خواهد شد و قابل ترجمه است و نیازی به ارائه اصل نامه از دانشگاه محل تحصیل نیست.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان امور دانشجویان بیشتر بخوانید... رئیس سازمان امور دانشجویان: دانشجویان از ۱۵ شهریور به صورت چرخشی از خوابگاه‌ها استفاده کنند سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: پرونده دانش آموختگان آمریکا، کانادا و انگلیس الکترونیکی می‌شود مطلق: ۳۰ هزار حمله اینترنتی به سازمان امور دانشجویان در یک سال گذشته دفع شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس سازمان امور دانشجویان: دانشجویان از ۱۵ شهریور به صورت چرخشی از خوابگاه‌ها استفاده کنند سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: پرونده دانش آموختگان آمریکا، کانادا و انگلیس الکترونیکی می‌شود مطلق: ۳۰ هزار حمله اینترنتی به سازمان امور دانشجویان در یک سال گذشته دفع شد واژه های کاربردی مرتبط سازمان امور دانشجویان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: نیجر از سوءاستفاده از شورای امنیت برای یکجانبه‌گرایی آمریکا جلوگیری خواهد کرد ۲ سفر رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه ۳ سلطان عبدالله به ایران سفر می‌کند؟ ۴ فرمانده ارتش درگذشت پدر همسر سرلشکر رشید را تسلیت گفت ۵ گزارش تاریخ| سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در زیمباوه و شکست هیاهوی حامیان صدام ۶ انتقاد نماینده مجلس از رفتار دوگانه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام محرم ۷ ذوالفقاری: عراق برای اربعین زائر خارجی نمی‌پذیرد/ نامزدها حق تشکیل ستاد انتخابات را ندارند ۸ امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است مهمترین اخبار سیاسی ارتباط تصویری امام خامنه‌ای با سی و چهارمین اجلاس مدیران‌ آموزش و پرورش قالیباف: مردم باید بدانند که پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می شود ردپای آخوندی در مشکلات مسکن/ آخوندی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد انتقاد شدید معاون امنیتی وزارت کشور از اظهار بی اطلاعی افراد از گرانی بنزین؛ صبح جمعه فهمیدید؟!+فیلم مهمترین اخبار تسنیم ارتباط تصویری امام خامنه‌ای با سی و چهارمین اجلاس مدیران‌ آموزش و پرورش رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم‌: موافقت لایروبی اروندرود از عراق اخذ می‌شود / مزایای مناطق آزاد باز می‌گردد ماموریت روحانی به وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه برای ارائه تسهیلات به حقوق بگیران دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان اعلام مدارک تحصیلی خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند