Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:07:37 GMT

بحران در باشگاه استقلال؛ از ادامه درگیری‌ها تا دردسر انتخاب سرمربی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۳۶۳

بحران در باشگاه استقلال؛ از ادامه درگیری‌ها تا دردسر انتخاب سرمربی

‍‍‍‍‍‍

بحران در باشگاه استقلال به دنبال اتفاقات روز گذشته بین مدیرعامل و سرمربی تشدید و این تیم در آستانه دیدار نهایی جام حذفی با مشکلات زیادی مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که با بازگشت فرهاد مجیدی به تمرینات استقلال به نظر می‌رسید اختلاف او با احمد سعادتمند در آستانه فینال جام حذفی موقتا به پایان رسیده باشد، اما اظهارات روز گذشته مدیرعامل استقلال و پاسخ مجیدی به او آتش اختلافات را شعله‌ورتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال پس از جلسه روز گذشته هیئت مدیره اعلام کرد که اگر تیم در فینال جام حذفی به موفقیت نرسد، سراغ گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری خواهند رفت. این اظهار نظر کافی بود مجیدی از کوره در برود و اعلام کند حتی اگر با استقلال قهرمان شود با این مدیریت در استقلال نمی‌ماند. 

این اتفاقات در آستانه بازی فینال جام حذفی باعث ایجاد بحران در استقلال شده است. از طرفی باید به جلسه هیئت مدیره اشاره کرد که ظاهرا دو نفر از اعضا با سعادتمند بر سر اظهاراتش در خصوص مسئله استراماچونی  بحث کرده بودند. اعضای هیئت مدیره همچنین از اتفاقات و صحبت‌های مدیرعامل استقلال درباره مجیدی ناراحت هستند. 

 اگر مجیدی به هر دلیلی با استقلال ادامه ندهد - که خودش اینگونه گفته است - آن وقت باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به بحران جدی برمی‌خورد، چرا که چند روز بعد از فینال جام حذفی باید لیست خود را نهایی کند و وارد مسابقات شود.

عدم مدیریت مناسب در باشگاه باعث شد تیمی که پس از دربی باید خودش را آماده فینال جام حذفی و آسیا می‌کرد وارد بحران شود.

استقلال روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 18.15 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در دیدار فینال جام حذفی به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.

رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی!

انتهای پیام/

 

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال احمد سعادتمند فرهاد مجیدی استقلال بیشتر بخوانید... فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال احمد سعادتمند فرهاد مجیدی استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی: از پیوستن به پورتو هیجان‌زده‌ام/ همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم ۲ بیرانوند: باشگاه پرسپولیس برای رسول‌‌پناه خیلی بزرگ است/ به من کم‌لطفی و بی‌احترامی کردند ۳ فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد ۴ گل‌محمدی به شایعات پایان داد؛ ۳ بازیکن جدید امروز به پرسپولیس می‌پیوندند ۵ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۶ رسول‌پناه: ترابی گفت مشکلم حل شود در پرسپولیس می‌مانم/ متمم بیرانوند روند قانونی را طی نکرده است ۷ حضور هواداران معترض پرسپولیس مقابل باشگاه + عکس ۸ رکورد: طارمی قراردادش با پورتو را امضا کرد مهمترین اخبار ورزشی رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! جلسه اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نامه تهدیدآمیز فیفا بحران در باشگاه استقلال؛ از ادامه درگیری‌ها تا دردسر انتخاب سرمربی پهلوان، آقایی، آل‌‌کثیر و سرلک در آستانه پرسپولیسی شدن مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند گروه‌های فلسطینی : تبعات خطرناک اقدام خائنانه امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌هاست رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد / مزایای مناطق آزاد باز می‌گردد ماموریت روحانی به وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه برای ارائه تسهیلات به حقوق بگیران دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال احمد سعادتمند فرهاد مجیدی استقلال فوتبال احمد سعادتمند فرهاد مجیدی استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)