Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:02:38 GMT

برگزاری کنگره مشترک هوش محاسباتی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۳۹۰

برگزاری کنگره مشترک هوش محاسباتی در مشهد

مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: کنگره مشترک هوش محاسباتی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه توسط دانشگاه فردوسی مشهد و با حمایت شهرداری این کلانشهر برگزار می‌شود.

غلامرضا عباس‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کنگره مشترک هوش محاسباتی (CCI۲۰۲۰) توسط قطب علمی رایانش نرم و پردازش هوشمند اطلاعات در دانشگاه فردوسی مشهد و با حمایت شهرداری، انجمن‌های علمی کشوری، انجمن سیستم‌های فازی ایران و انجمن سیستم‌های هوشمند ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کنگره مشترک هوش محاسباتی (CCI۲۰۲۰) شامل دو همایش موفق از جمله هشتمین کنگره سیستم‌های فازی و هوشمند ایران (CFIS۲۰۲۰) و چهارمین کنفرانس محاسباتی تکاملی و هوش جمعی (CSIEC۲۰۲۰) است.

مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه کنگره CFIS۲۰۲۰ خود شامل دو کنفرانس موفق (۱) نوزدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران (ICFS۲۰۲۰) و (۲) هفدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند (CIS۲۰۲۰) است، افزود: کنفرانس‌های سیستم‌های فازی ایران(ICFS) و کنفرانس‌های سیستم‌های هوشمند ایران (CIS) سابقه درخشانی در ایران دارند به طوری که تاکنون به ترتیب ۱۸ و ۱۶ دوره برگزار شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر CFIS۲۰۲۰، رویداد امسال برای نخستین بار شامل چهارمین کنفرانس هوش جمعی و محاسبات تکاملی (CSIEC۲۰۲۰) است از این رو، انتظار می‌رود که کنگره CCI۲۰۲۰ به بزرگترین اجتماع جامعه هوش محاسباتی CI در ایران و منطقه تبدیل شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه در کنار برگزاری کنگره و سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی در سطوح علمی و صنعتی، میزگردهای صنعتی، مسابقات علمی و استارت آپ در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰ کارگاه آموزشی نیز در ذیل کنگره برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: این کنگره شامل نشست‌های انگلیسی و فارسی است و به صورت مجازی برگزار می‌شود و دبیر آن «محمدرضا اکبرزاده توتونچی» از اساتید دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد است.

کد خبر 441850

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد دانشگاه فردوسی شهر کلانشهر شهر هوشمند خلاقيت و نواوري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سیستم های فازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی