Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:17:31 GMT

چرا پراید و رنو شماره گذاری نمی‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۶۷۳

چرا پراید و رنو شماره گذاری نمی‌شوند؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه درمحصولات رنو نیز ساندرو، استپ وی، پارس تندر و ال ۹۰ شماره‌گذاری نمی‌شوند، گفت: هنوز مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا دلایل عدم شماره‌گذاری این خودروها را اعلام نکرده است . - اخبار اقتصادی -

سعید مؤتمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با دلایل عدم شماره گذاری پراید و محصولات رنو، گفت: حدود یک هفته است که خودروهای  سواری شماره‌گذاری نمی‌شود هنوز دلایل این موضوع  اعلام نشده است

وی با بیان اینکه درمحصولات رنو نیز ساندرو، استپ وی، پارس تندر و ال 90 شماره‌گذاری نمی‌شوند، افزود: به نظر می‌رسد استاندارد یورو 4 عاملی برای عدم شماره گذاری پراید شده اما هنوز مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا دلایل عدم شماره‌گذاری این خودروها را اعلام نکرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، در حال حاضر پراید 111 در بازار 95 میلیون تومان پراید 131 حدود 83 میلیون تومان و پراید 132 با قیمت 84 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد .در محصولات رنو نیز ساندرو استپ وی 415 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 انتهای پیام/

 

R1012125/P/S7,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار خودرو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط بازار خودرو پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ میانگین حقوق کارمندان دولت از ۶ میلیون تومان فراتر رفت/ تورم گریبان حقوق بگیران بخش خصوصی را گرفت ۲ اراده ای برای حفظ ارزش پول ملی نیست/ امکان کاهش نرخ ارز تا ۵ هزار تومان ۳ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۴ شرکت ملی مس بزودی افزایش سرمایه می‌دهد ۵ اعلام برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو طی امروز ۶ تکرار/ هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز ۷ عرضه ۵ محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور+اسامی خودروها و شرایط ثبت‌نام ۸ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۰؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی پس از رفتن غول های نفتی از پارس جنوبی چه شد؟ + فیلم «مرغ ایرانی» |روند مصرف "گوشت" در ایران و جهان، طی ۶ دهه؛ ذائقۀ مردم ایران کاملاً تغییر کرده است قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند گروه‌های فلسطینی : تبعات خطرناک اقدام خائنانه امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌هاست رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد / مزایای مناطق آزاد باز می‌گردد ماموریت روحانی به وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه برای ارائه تسهیلات به حقوق بگیران دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار خودرو بازار خودرو شماره گذاری عدم شماره گذاری میلیون تومان قیمت ارز قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم سکه همچنان در صدر تقاضا

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد