Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محسن علی اکبریان با بیان اینکه فراخوان مشارکت در جشنواره برترین شرکت‌های پارک از ۱۱ تیر ماه منتشر شد و شرکت ها به مدت یک ماه برای شرکت در این جشنواره فرصت داشتند، افزود: در این دوره بعد از داوری های صورت گرفته ۶ شرکت مستقر در پارک فناوری پردیس و ۲ شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان به عنوان برگزیدگان جشنواره برترین شرکت‌های امسال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مشارکت ۹۸ درصدی شرکت ها در سال گذشته اظهار داشت: امسال میزان مشارکت حدود ۶۰ درصد بود، در مجموع ۸۰ شرکت مستقر در پارک و ۳۰ شرکت مرکز رشد فناوری نخبگان در این جشنواره شرکت کردند.

اکبریان ادامه داد: هر سال در برگزاری این جشنواره فعالیت شرکت‌ها در چند سرفصل سنجیده می‌شود که شامل «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری» و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» و «مسئولیت اجتماعی» است.

وی در مورد مشارکت استارتاپ‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری در این جشنواره گفت: استارتاپ‌های مستقر در شعب، در صورت کامل شدن فرآیند عضویت در پارک فناوری پردیس، امکان شرکت در جشنواره برترین شرکت‌ها را دارند. امسال حدود ۸ استارتاپ مستقر در شعب که واجد این شرط بودند، در ارزیابی شرکت کردند. فعالیت شتاب دهنده‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری نیز توسط مرکز شتابدهی نوآوری به صورت مجزا سنجیده می‌شود.

مدیر کل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور پارک فناوری پردیس  با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره روز دوشنبه ۱۷ شهریور معرفی می‌شوند، افزود: فرآیند ارزیابی شرکت‌ها به دو صورت کمی و کیفی انجام می‌شود. امسال نیز نسبت ارزیابی کمی و کیفی در همچون گذشته انجام شد. ۸۰ درصد از فرآیند ارزیابی کمی و بر مبنای مستندات ارائه شده توسط شرکت‌ها و ۲۰ درصد از آن کیفی و بر مبنای نظر متخصصان و خبرگان بود.

وی گفت: در این دوره ۴ شرکت از ۶ برگزیده امسال از شرکت‌های بزرگ پارک و ۲ برگزیده دیگر شرکت‌های نسبتا کوچک هستند.

برچسب‌ها پارک فناوری پردیس شرکت دانش بنیان استارتاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس شرکت دانش بنیان استارتاپ پارک فناوری پردیس شرکت دانش بنیان استارتاپ پارک فناوری پردیس جشنواره برترین شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی