Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پور گفت: قریب به هزار نفر از وکلای استان و قوه قضائیه به منظور حضور در محاکم داخلی و خارجی در راستای قبول وکالت پرونده شکوائیه علیه آمریکا مبنی بر ترور سردار سلیمانی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مهدی پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به تنظیم شکوائیه علیه آمریکا مبنی بر ترور سردار سلیمانی توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان گفت: تا به امروز قریب به هزار نفر از وکلای استان و قوه قضائیه به منظور حضور در محاکم داخلی و خارجی در راستای ورود به این مهم اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: وکلا برای قبول وکالت پرونده یاد شده در مجامع داخلی و بین المللی اعلام آمادگی کرده و از سران قوا، وزیر امور خارجه و دادستان کل کشور درخواست دارند که اقدام علیه مسببان اصلی این قضیه را به عنوان یک کار انقلابی در دستور کار قرار دهند و به صورت ویژه این مسئله را دنبال کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کرمان زادگاه و محل دفن پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، تنظیم این شکوائیه صورت گرفت؛ چرا که  ترور شهید سلیمانی مصداق بارز جنایت و نقض کنوانسیون‌های پیشگیری، مجازات و جرائم علیه اشخاص و به صورت بین المللی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اعلام آمادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما

 

پسر کوچک، نام بمبی بود که در سال ۱۹۴۵ توسط آمریکایی‌ها به شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد. این بمب که اولین بمب هسته‌ای بشر بود و در جنگ استفاده می‌شد با قدرت تخریب عظیمی که داشت، آخرین مقاومت‌های ژاپن را در جنگ جهانی دوم شکست. اما روند توسعه و ساخت چنین جنگ‌افزار قدرتمندی آن هم در شرایط جنگ جهانی دوم، خالی از مسائل حاشیه‌ای مهم نبود. پروژه ساخت بمب هسته‌ای، که پروژه منهتن نام داشت، در نهایت مخفی‌کاری ممکن توسط دولت آمریکا انجام می‌شد. اکثر افرادی که در این پروژه مشغول به کار بودند، از ماهیت اصلی آن خبر نداشتند و جاسوس‌های کشور‌های مختلف از جمله شوروی به شدت در کشف هرگونه اطلاعاتی در مورد این پروژه تلاش می‌کردند. نهایتا پس از استفاده از اولین بمب هسته‌ای علیه ژاپن، پرده از نتیجه پروژه منهتن به کنار رفت و ترومن با سخنرانی که می‌توانید قسمت‌های مهم آن را در این ویدیو ببینید، روند و ماهیت آن را با دنیا در میان گذاشت.

 


عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟

 

عماد فایز مغنیه که به اختصار عماد مغنیه خوانده می‌شد و به حاج رضوان شهرت داشت، از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان بود که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری در دمشق طی عملیات مشترک سی آی‌ای و موساد ترور شد. واشنگتن پست مدت‌ها بعد از وقوع این ترور، انجام این عملیات مشترک را تایید کرد. بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، بمبی که باعث کشته شدن فرمانده پرسابقه حزب‌الله شده، مدت‌ها پیش در میدان مشق سیا در کارولینای شمالی آزمایش شده بود. مغنیه جزو اهداف اصلی سی آی‌ای بود و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای خبری که منتهی به دستگری مغنیه شود، ۲۵ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود. در گزارش واشنگتن پست تاکید شده بود که دستور کتبی این عملیات را جرج بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا صادر کرد و دادستان کل، مدیر اطلاعات ملی و مشاور امنیت ملی آمریکا آن را تأیید کردند؛ اما عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ در این موشن گرافی به این پرسش‌ها در این باره پاسخ داده می‌شود.

 


تراژدی منابع مشترک چیست؟

 

در این ویدیو به پدیده‌ای به نام تراژدی منابع مشترک می‌پردازیم که چطور انسان‌ها با طمع، دست به خودویرانگری منابع خویش می‌زنند و برای سود کوتاه مدت، منابع خود را از بین می برند.

 


لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک

 

معمولاً افراد ماشین‌باز که طرفدار خودروهای عضلانی آمریکایی هستند، به یک برند خاص تعصب دارند. فردی که در این ویدیو خواهید دید، از این قاعده مستثنا نیست. او به شدت طرفدار خودروهای شورلت کلاسیک است و تعدادی از آنها را خریداری و بازسازی کرده و در ویدیو تمام توضیحات لازم درباره آنها را داده است. طرفداران خودروهای عضلانی کلاسیک، این ویدیو را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال