Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:29:36 GMT

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس به صورت مجازی خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۲۴۸

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس به صورت مجازی خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور، رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان، مدیر کل صدا و سیما و رئیس ستاد تبلیغات استان، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان برگزار شد، اظهارکرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان ۲۱ شهریور برگزار می شود و شیوع کرونا سبب شد تا هم شیوه تبلیغ و هم شیوه برگزاری این انتخابات متفاوت تر از دیگر انتخابات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبلیغات مرحله دوم انتخابات به صورت مجازی و از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد و هیچ گونه فعالیت انتخاباتی در سطح شهرها از جمله تجمعات انتخاباتی وجود نخواهد داشت.

چراغعلی بیان کرد: به منظور برخورداری یکسان نامزدهای مرحله دوم انتخابات از امکانات تبلیغی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها در صدا و سیما و فضای مجازی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور پایان می یابد.

همچنین حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان گلستان اظهارکرد: نامزدها باید قوانین و مقررات و دستورالعمل برگزاری دوره دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را رعایت کنند تا انتخابات سالم برگزار شود.

در ادامه مدیر کل صدا و سیما و رئیس ستاد تبلیغات استان گلستان گفت: نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند به صورت مساوی از امکانات صدا و سیما استفاده کنند.

محمد منتظر حجت افزود: نامزدهای در دور دوم انتخابات می توانند برنامه به مدت ۳۰ دقیقه که شامل پنج دقیقه تیزر که توسط ستاد انتخاباتی نامزدها تهیه می شود و ۲۵ دقیقه برنامه گفتگو با مردم که توسط صدا و سیما تولید و پخش می شود استفاده کنند.

منتظر حجت ادامه داد: برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات از قبل ضبط و در زمان مقرر که بر اساس قرعه کشی تعیین شده روی آنتن می رود.

کد خبر 5013113

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز گلستان محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد