Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین سند "دانش آموز، مدرسه و معلم تراز انقلاب اسلامی" گفت: سند آموزش و پرورش استان بوشهر در تراز انقلاب اسلامی به‌عنوان الگو در سراسر کشور اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از طریق ویدئو کنفرانس با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا و گرامیداشت 12 شهریور ماه سالروز شهادت  سردار بزرگ مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: 12 شهریور ماه سالروز شهادت سردار و معلم بزرگ تاریخ ایران و استان بوشهر شهید رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، بصیرت‌، استکبار ستیزی، مبارزه با استعمار و ولایت‌مداری را اساس زندگی رئیسعلی دلواری دانست و بیان کرد: رئیسعلی دلواری در تاریخ جهان به عنوان نماد مبارزه با استعمار پیرانگلیس در جهان و ایران اسلامی است که استان بوشهر به وجود این سردار بزرگ  تنگستانی و بوشهری افتخار می‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات مهم و کارشناسانه مقام معظم رهبری در این اجلاس سراسری تاکید کرد: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد و عملیاتی شود.

وی، با قدردانی از تلاش فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:  مدیران و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته موفق عمل کردند که خدمات آنان در خور تحسین و قدردانی است.

صفایی بوشهری، جایگاه نظام تعلیم و تربیت در یک جامعه را بسیار مهم و اثرگذار دانست و بیان کرد: توجه به آموزش و پرورش توجه به اساس و بنیاد یک کشور و استان محسوب می‌شود چراکه وقتی کشوری موفق است که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشرفت تمامی طرح‌ها و برنامه‌‌ها را مدیون ایجاد زیرساخت‌های آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تمامی طرح‌های توسعه‌ای و پیشرفت در حوزه کاری هوا، دریا، سخت افزار و نرم‌افزار برای حیات انسان است ولی آموزش و پرورش  نقش مستقیمی به پیشرفت و توسعه انسان دارد.

امام جمعه بوشهر، جایگاه آموزش و پرورش را فوق‌العاده مهم دانست و تصریح کرد: باید نسبت به آموزش و پرورش نگاه تحول آفرین و بنیادین داشته باشیم.

وی، با بیان اینکه در استان بوشهر در عرصه آموزش و پرورش کارهای خوبی انجام شده است گفت: هر چند تا حالت آرمانی و افق عالی فاصله بسیاری وجود دارد ولی خدمات آموزش و پرورش استان در خور تحسین است.

امام جمعه بوشهر: دانش آموزان و دانشجویان بر اساس تراز انقلاب اسلامی پرورش داده شوند امام جمعه بوشهر: مجلس تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود امام جمعه بوشهر خواستار توسعه صنایع پایین‌دستی انرژی در دشتستان شد

صفایی بوشهری، از کاهش مدارس تخریبی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از 1700 کلاس تخریبی استان بوشهر با اجرای طرح‌های نوسازی و بازسازی به یک‌هزار کلاس کاهش یافته که خیلی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا تاکید بر توجه به شرایط آینده آموزش و پرورش از توجه استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در این حوزه قدردانی کرد و افزود:ان‌شالله شرایطی ایجاد شود که استان بوشهر به عنوان مدرسه‌ای برای تولید و تربیت انسان‌های شایسته در عرصه علمی و اخلاقی که  مسیر پیشرفت و توسعه را طی می‌کند مطرح شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین طرح دانش آموز ، مدرسه و معلم در تراز انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سند تراز انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان الگو در سراسر کشور اجرایی شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر: رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و جهان تشیع به رهروی از راه حسین (ع) است کتاب «ماه بر نیزه» به قلم امام جمعه بوشهر رونمایی می‌شود امام جمعه بوشهر: نهضت عاشورا یک قیام آسمانی برای نجات انسان و شکست استکبار است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر: رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و جهان تشیع به رهروی از راه حسین (ع) است کتاب «ماه بر نیزه» به قلم امام جمعه بوشهر رونمایی می‌شود امام جمعه بوشهر: نهضت عاشورا یک قیام آسمانی برای نجات انسان و شکست استکبار است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۴ فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم ۵ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن ۶ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۷ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۸ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس / اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم / گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ سال بازارچه مرزی رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد / مزایای مناطق آزاد باز می‌گردد فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم گفت‌و‌گوی خواندنی تسنیم با ‌پیرغلام حسینی / با دعای مادرم مداح ‌شدم /‌ مداحی در جوار حضرت رضا(ع) «تکرارنشدنی» است مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس / اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم / گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ سال بازارچه مرزی گروه‌های فلسطینی : تبعات خطرناک اقدام خائنانه امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌هاست ماموریت روحانی به وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه برای ارائه تسهیلات به حقوق بگیران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان تراز انقلاب اسلامی مبارزه با استعمار امام جمعه بوشهر رئیسعلی دلواری استان بوشهر استان بوشهر رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند