Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی گلستان از پایداری هوا و افزایش نسبی دما تا اواخر هفته در این استان خبرداد و گفت که در این مدت دمای هوای استان پنج درجه افزایش خواهد یافت.

**

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: ۲۴۴ شعبه در شهرستان های غرب استان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ شهریورماه برگزار می شود .

**

فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف بیش از ۳.۷ کیلوگرم تریاک از سکونتگاه یکی از سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت : در این ارتباط یک نفر دستگیر شد.

**
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از برگزاری جشنواره ملی "صنایع روستا دوست" با هدف حمایت از صاحبان ایده و خلاقیت و افزایش بهره وری و درآمد اشتغال روستایی خبر داد و گفت : مخترعان، صاحبان اندیشه و شرکت های دانش بنیان گلستان تا ۲۵ مهر ماه امسال مهلت دارند آثار خود را در سایت کمیته امداد ثبت کنند.

**

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت : یکی از فروشندگان لوازم خانگی در استان به اتهام نگهداری کالای قاچاق لوازم خانگی به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شد.

**

فرماندار گمیشان گفت: ۲۷۰ بسته مواد غذایی در قالب دومین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

احمد دستمرد اظهار داشت: این محموله شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی، روغن، حبوبات، قوطی رب و قند به ارزش هر بسته غذایی سه میلیون ریال است که بین خانواده‌های کم‌درآمد شهرستان توزیع شد.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان سازمان تعزیرات حکومتی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان سازمان تعزیرات حکومتی سازمان هواشناسی انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان سازمان تعزیرات حکومتی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی