Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:51:00 GMT

جمع آوری 11 معتاد متجاهر و پرخطر در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۷۶۱

جمع آوری 11 معتاد متجاهر و پرخطر در کردستان

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از جمع آوری 11 معتاد متجاهر و پرخطر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، سرهنگ "فرامرز شاکری" با اعلام این خبر گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی در خصوص برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح شهر با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح که از مطالبات عمومی از ناجا می باشد را افزایش ضریب امنیتی در استان عنوان کرد و گفت: در این طرح 11 معتاد متجاهر و پرخطر که بیشتر در حوالی میدان نبوت سنندج بودند جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: معتادان متجاهر پس از جمع آوری به مدت 72 ساعت در قرنطینه خواهند بود و از آنان تست بیماری کرونا اخذ خواهد شد که در صورت مثبت بودن به مراکز درمانی منتقل و در صورت منفی بودن تست کرونا به مراکز ترک اعتیاد معرفی خواهند شد.

سرهنگ شاکری با قدردانی از همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، دستگاه قضائی و سازمان بهزیستی در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری معتادین متجاهر در سطح استان " از مورخه 16 تیرماه با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان" به مرحله اجراء در آمده و تاکنون در مجوع در سطح استان 275 نفر دستگیر و تحویل مراکز نگه داری شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می توان زمینه های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مبارزه با مواد متجاهر و پرخطر مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان