Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از برگزاری موفقیت آمیز مجامع عمومی سالیانه ۳۱ شرکت استانی تابعه در موعد تعیین شده ناشی از شرایط تداوم همه‌گیری بیماری کووید – ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بلالی دهکردی  از برگزاری موفقیت آمیز مجامع عمومی سالیانه ۳۱ شرکت استانی تابعه در موعد تعیین شده ناشی از شرایط تداوم همه‌گیری بیماری کووید – ۱۹ خبر داد و افزود: در جلسات مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت شهرک‌های صنعتی 31 استان کشور که به مدت دو ماه با حضور نمایندگان قانونی سهامداران و به‌صورت ارتباط تصویری با استان‌ها برگزار شد، گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت و پس از ارائه توضیحات و بررسی لازم، صورت‌های مالی و عملکرد سال مالی این شرکت‌ها مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مجمع عمومی همچنین با دقت نظر خاص، 31 شرکت استانی تابعه را مکلف نمود در موعد مقرر قانونی نسبت به تعیین تکلیف و رفع ایرادات حسابرس و بازرس قانونی شرکت اقدام و طی برنامه زمان بندی اعلام شده، گزارش اقدامات به‌عمل آمده را به این سازمان منعکس نمایند.

نائب رئیس مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: ارائه گزارش عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی 31 استان کشور در حوزه‌های فنی، برنامه‌ریزی، صنایع کوچک، توسعه مدیریت و منابع، حقوقی و امور قراردادها، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، مناطق ویژه اقتصادی و روابط عمومی بخش دیگر جلسات مجامع عمومی عادی سالیانه این شرکت‌ها بود که با پرسش اعضای مجمع و ارائه توضیحات لازم توسط مدیران استانی پایان یافت.

بلالی دهکردی خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات شرکت‌های استانی تابعه در چارچوب تکالیف مجامع سنوات گذشته و صورتجلسه ابلاغی سال 1398 به همراه مستندات مربوطه در مقاطع زمانی سه ماهه به امور مجامع این سازمان ارسال می‌شود تا نسبت به پیگیری تکالیف مربوطه اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت همکاری بیش از پیش شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان‌ها در برهه اقتصادی کنونی، شرایط تداوم همه‌گیری بیماری کووید – 19 و تحقق جهش تولید در راستای حمایت از سرمایه گذاری صنعتی و رونق تولید و اشتغال در کشور، بر لزوم انجام برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام تکالیف مجامع عمومی و پاسخگویی کامل و صریح در ایفای وظایف محوله و مورد انتظار که مستلزم ارتقاء هماهنگی و مشارکت تمامی شرکت‌های تابعه از یک‌سو و حسن تعامل و تلاش در پیگیری امور تفویضی از سوی دیگر است، تأکید کرد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن هم‌اینک با دارا بودن 500 شهرک و 322 ناحیه صنعتی و 3 منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، 65 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 6 شهرک فنآوری، 37 مرکز خدمات فنآوری و کسب و کار، 2 مجتمع فنآوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری، 85 هزار و 874 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 45 هزار و 912 واحد صنعتی و 3 هزار و 58 واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم 935 هزار و 868 نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت استانی تابعه شهرک های صنعتی مجامع عمومی صنایع کوچک شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد