Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:26:41 GMT

قرارداد حامد شیری با نساجی مازندران تمدید شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۹۹۵

قرارداد حامد شیری با نساجی مازندران تمدید شد + عکس

‍‍‍‍‍‍

مدافع تیم فوتبال نساجی قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، قرارداد حامد شیری کاپیتان و مدافع بومی نساجی به‌عنوان نخستین بازیکن، به‌مدت یک فصل دیگر با امضای طرفین تمدید شد.

این سومین فصل حضور متوالی شیری در تیم نساجی مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال بیشتر بخوانید... نظری جویباری عضو هیئت‌ مدیره نساجی شد نظری: ۱۰۰ میلیون تخفیف دادم ولی پولی از باشگاه استقلال نگرفتم/ دوست دارم در نساجی بمانم ممشلی: باشگاه، کادر فنی و هواداران نساجی به من انرژی مثبت دادند/ نساجی فصل بعد تیم پرقدرتی خواهد بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نظری جویباری عضو هیئت‌ مدیره نساجی شد نظری: ۱۰۰ میلیون تخفیف دادم ولی پولی از باشگاه استقلال نگرفتم/ دوست دارم در نساجی بمانم ممشلی: باشگاه، کادر فنی و هواداران نساجی به من انرژی مثبت دادند/ نساجی فصل بعد تیم پرقدرتی خواهد بود واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ حضور هواداران معترض پرسپولیس مقابل باشگاه + عکس ۳ طارمی: از پیوستن به پورتو هیجان‌زده‌ام/ همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم ۴ بیرانوند: باشگاه پرسپولیس برای رسول‌‌پناه خیلی بزرگ است/ به من کم‌لطفی و بی‌احترامی کردند ۵ فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد ۶ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۷ گل‌محمدی به شایعات پایان داد؛ ۳ بازیکن جدید امروز به پرسپولیس می‌پیوندند ۸ پهلوان، آقایی، آل‌‌کثیر و سرلک در آستانه پرسپولیسی شدن مهمترین اخبار ورزشی رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! جلسه اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نامه تهدیدآمیز فیفا رسول‌پناه: ترابی تا فردا نیاید، اصل ماجرا را می‌گویم/ بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد بحران در باشگاه استقلال؛ از ادامه درگیری‌ها تا دردسر انتخاب سرمربی مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی گروه‌های فلسطینی: تبعات خطرناک اقدام خائنانه امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌ها است ماموریت روحانی به وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه برای ارائه تسهیلات به حقوق بگیران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال باشگاه استقلال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس