Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از خانه ملت، احمد راستینه با اشاره به نامه تهدیدآمیز فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با ورود نهادهای غیرفوتبالی به پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، اظهار داشت: ورود مجلس به این پرونده کاملا براساس قوانین داخلی جمهوری اسلامی ایران بوده و فدراسیون فوتبال باید در چارچوب قوانین ایران فعالیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: متأسفانه مفاد این قرارداد موجب ناراحتی جامعه ورزشی کشور شده و مجلس در راستای شفاف‌سازی به پرونده قرارداد ویلموتس ورود کرده است.

فیفا به قوانین داخلی کشورها احترام بگذارد

راستینه با تأکید بر اینکه قطعا فیفا نیز باید به قوانین داخلی کشورها احترام بگذارد، خاطرنشان کرد: ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرونده مذکور کاملا قانونی و براساس شکایتی است که عده‌ای از نمایندگان در رابطه با فساد احتمالی رخ داده در پرونده ویلموتس صورت داده‌اند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها مکلفند تابع قوانین کشور باشند و با هرگونه تخلف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برخورد خواهد شد.

مجلس خوش رقصی جریان‌های داخلی برای فیفا و AFC را رصد می‌کند

راستینه اضافه کرد: در عین حال مجلس و دستگاه‌های نظارتی با جریانی که درصدد است با یک فشار رسانه‌ای و بین‌المللی از طریق فیفا و AFC پرونده مارک ویلموتس را به حاشیه براند تا امکان رسیدگی به فساد و تخلفات در حوزه فوتبال وجود نداشته باشد، رصد و برخورد خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مسئله دفاع از حقوق مردم مهمترین مسئله برای نمایندگان مجلس یازدهم بوده و اجازه نمی‌دهیم، افرادی با خوش رقصی برای دستگاه‌های بین‌المللی، هر حرکتی در نظام جمهوری اسلامی ایران را یک حرکت صرفا سیاسی تعبیر کنند و مردم بدانند این نوع فضاسازی‌ها مسیر مبارزه با فساد را به انحراف نخواهند کشاند و امیدواریم پایان این پرونده برخورد جدی با متخلفان و مفسدان در این پرونده باشد.

برچسب‌ها کمیسیون اصل 90 مجلس فیفا مارک ویلموتس مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون اصل 90 مجلس فیفا مارک ویلموتس مجلس یازدهم کمیسیون اصل 90 مجلس فیفا مارک ویلموتس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین