Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم گلزن فصل گذشته نفت آبادان پای مذاکره با پرسپولیس نشسته و باید تا دقایقی دیگر او را جز نفرات فصل آینده پرسپولیس دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر ، مهاجم دزفولی فصل گذشته صنعت نفت آبادان که در نیم فصل نیز زمزمه های حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود و با مخالفت مدیران این تیم همراه شده بود، در ادامه مذاکرات با سرخپوشان، دقایقی پیش در محل مدنظر مدیران این تیم حضور یافته و پای میز مذاکره نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌ کثیر که سابقه حضور در نفت تهران، پیکان و نفت آبادان را در کارنامه دارد، فصل گذشته با پیراهن نفت آبادان موفق به ثبت ۱۲ گل در لیگ برتر شده است.

این مهاجم جنوبی نیز دقایقی پیش در محل مدنظر مدیران پرسپولیس برای عقد قرارداد حاضر شده است. در این بین برخلاف سعید آقایی مذاکره با آل کثیر با توجه به درخواست‌های مالی این مهاجم جنوبی به طول انجامیده اما بعید به نظر می‌رسد طرفین بدون توافق محل را ترک کنند.

آل کثیر که مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال می‌کند بر سر برخی بندهای مالی به نتیجه نرسیده و طرفین در حال ادامه مذاکره برای توافق در زمینه عقد قرارداد هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان پرسپولیس تهران صنعت نفت آبادان عیسی آل کثیر نقل و انتقالات 1399 محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال نفت آبادان آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

کد خبر 848732 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی افشین قطبی

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات