Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:41:46 GMT

در ملاقات مخفیانه مسی و گواردیولا چه گذشت؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۲۲۴۲

در ملاقات مخفیانه مسی و گواردیولا چه گذشت؟ (عکس)

پپ گواردیولا دو روز پیش و قبل از ترک بارسلونا با لیونل مسی دیدار کرد و در مورد تمام اتفاقات اخیر به گفت وگو نشستند. پپ توصیه مهمی برای فوق ستاره آرژانتینی داشت.

 به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که رسانه‌های اسپانیایی گزارش کردند لیونل مسی در شهر بارسلونا دیداری با پپ گواردیولا داشته و با او در مورد جدایی از بارسا و پیوستن به سیتی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ که به شکلی غیرمنتظره به بارسلونا سفر کرده بود، گمانه زنی های زیادی را موجب شد.

برخی منابع از این خبر دادند که مسی به پپ گفته است قراردادش با سیتی را تمدید کند چرا که او می خواهد با او در این باشگاه به فوتبالش ادامه دهد.
 گواردیولا بین سال‌های 2008 تا 2012 در بارسلونا هدایت مسی را برعهده داشت که بهترین سال های فوتبالی فوق ستاره آرژانتینی و نیز بارسا محسوب می شد.

 

 

 


گواردیولا دو روز پیش به منچستر بازگشت و امروز سرجی سوله خبرنگار موندودپورتیوو در گزارشی ویژه به ذکر جزئیات گفت و گوی مسی و سرمربی سیتی پرداخت.

 

طبق این گزارش، پپ گواردیولا در صحبت با مسی از وی خواسته است تا در بارسلونا بماند و به فوتبالش در این باشگاه خاتمه دهد. او برای این توصیه دلایل  موجهی نیز داشت.

 

 

 

 

پپ که قطعا مثل هر مربی دیگری از در اختیار داشتن مسی خوشحال خواهد شد، به مسی گفته است که این انتقال به سادگی میسر نخواهد بود و باشگاه سیتی قصد ندارد به خاطر این قضیه در دادگاه حاضر شود.

مسی هفته گذشته با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا و با استناد به بندهایی در قراردادش ادعا کرد بازیکن آزاد است ولی باشگاه کاتالان ضمن مخالفت با این ادعا اعلام کرد که بند جدایی اختیاری او 10 ژوئن منقضی شده و هر باشگاهی او را می خواهد، باید 700 میلیون یورو پرداخت کند. لالیگا نیز در حمایت از بارسلونا بیانیه ای صادر کرد و اعتبار داشتن بند فسخ 700 میلیون یورویی را تایید کرد.

 

 

 

 

پس از بیانیه لالیگا بود که باشگاه سیتی تصمیم گرفت در مورد مسی محتاطانه تر رفتار کند و این موضوع را به اطلاع گواردیولا هم رساند. پپ در ملاقات با مسی به وی گفته است که سیتی تنها در صورتی برای جذب او اقدام خواهد کرد که وی بتواند قراردادش را فسخ کرده و بازیکن آزاد شود.

یک بررسی مالی نشان می دهد که سیتی در صورت پرداخت هر مبلغی برای جذب مسی، ممکن است با خطر نقض فیرپلی مالی روبرو شود و این باشگاه که اخیرا در دادگاه حکمیت ورزشی توانست از محرومیت دو ساله یوفا از حضور در لیگ قهرمانان فرار کند، دوست ندارد بار دیگر با دردسری جدید از سوی این اتحادیه روبرو شود.

 

 

 

 

به همه این دلایل گواردیولا از مسی خواسته است که یا مجوز جدایی را شخصا از بارسا دریافت کند یا اینکه در بارسا بماند و به فوتبالش ادامه دهد. 

منچسترسیتی فعلا هر چیزی در مورد انتقال مسی را متوقف کرده و در سکوت منتظر نتایج مذاکره پدر مسی و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا نشسته است. ملاقاتی که احتمالا فردا صورت خواهد گرفت.

 

سال آینده قرارداد مسی با بارسلونا به اتمام می رسد ولی انتخابات ریاست باشگاه نیز در پیش است و این احتمال بالاست که رئیس بعدی بتواند مسی را برای تمدید قرارداد متقاعد کند. این اتفاق رخ خواهد داد یا مسی همین تابستان جدا می شود؟

 

 

بارسلونا منچستر سیتی لیونل مسی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر سیتی لیونل مسی پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم