Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی وان‌پلاس که در زمینه تولید گوشی‌های‌هوشمند و مقرون به‌صرفه شناخته شده است و همیشه محصولاتی با کیفیت مناسب، مشخصات فنی قوی محصولاتش را به بازار عرضه می‌کند، به‌نظر می‌رسد خبر‌های جدید در زمینه تولید محصولی جدید برای طرفدارانش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصاویری که در اپلیکیشین OxygenUpdater منتشر شده است، کمپانی وان‌پلاس از محصولات سری جدید خود یعنی OnePlus ۸Tبه صورت کاملاَ تصادفی، رونمائی کرده است. لازم به‌ذکر است که OxygenUpdater  اپلیکیشن آپدیت سیستم‌عامل اکسیژن است که توسط وان‌پلاس استفاده می‌شود.

جزئیات گوشی  OnePlus 8T بر اساس تصاویر پخش شده

با وجود اینکه تصاویر منتشر شده به‌جز نمای روبه‌رویی از این گوشی جدید، اطلاعات دیگری در اختیار علاقه‌مندان نمی‌گذارد، احتمال می‌رود که گوشی موجود در این عکس، که OnePlus 8T.webp نام‌گذاری شده است و کاملاَ با تصاویر وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو تفاوت دارد، نسخه نهایی از و متفاوتی از وان‌پلاس 8T باشد.

با اینکه هنوز بیانیه یا اطلاعاتی رسمی از سوی شرکت وان پلاس منتشر نشده ، از آنجایی که تصاویر لو رفته کاملاَ در قالب رسمی شرکت هستند، می‌توان با اطمینان گفت که نسخه جدید این شرکت یعنی OnePlus 8T دقیقاَ مشابه تصاویر منتشر شده به ویژه در قسمت پنل روبرویی‌اش باشد. طبق روال سال‌های گذشته شرکت وان‌پلاس محصولات جدید خود را در اوایل پاییز و در ماه‌های اکتبر و نوامبر رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود در روز‌های پیش‌رو این شرکت اطلاع‌رسانی خاصی درباره جزئیات این محصول داشته باشد. شرکت وان‌پلاس همواره توانسته با عرضه گوشی‌های جذاب طرفداران زیادی کسب کند. می‌توان انتظار داشت محصول جدید این شرکت هم با کیفیتی مناسب در کنار قیمت درخور، به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید

 بروزرسانی رابط کاربری OxygenOS برای خانواده OnePlus 7 منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت وان پلاس گوشی هوشمند وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت