Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیسیون مشترک برجام با حضور کشور‌های امضاکننده توافق هسته‌ای از ساعتی پیش در وین کار خود را آغاز کرد. تاریخ انتشار: 15:04 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۰۳۰ خبرگزاری میزان – نشست کمیسیون مشترک برجام ساعاتی پیش در هتل «کوبورگ» شهر «وین» کار خود را آغاز کرد.     «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین با انتشار توییتی خبر آغاز نشست مشترک کمیسیون برجام را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی پیشتر نیز اعلام کرده بود «رایزنی‌ها در زمینه‌های مختلف در جریان است.»   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    بیشتر بخوانید:  گزارش خبرگزاری فرانسه از کمیسیون مشترک برجام  نشست کمیسیون برجام به زودی برگزار می‌شود هیئت نمایندگی روسیه در وین نیز این نشست را «جلسه ای مهم پیرامون توافق هسته ای در شرایط سیاسی فعلی» خواند.   خبرنگار «سی جی تی ان» نیز موضوع بحث این نشست را تحریم تسلیحاتی ایران که در روز هجدهم اکتبر (۲۷ مهر) منقضی می‌شود و آمریکا برای تمدید آن و باگرداندن تحریم‌های بین المللی علیه ایران اصرار دارد، اعلام کرد.   در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است