Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجوز شروع اردوهای تیم ملی هندبال جوانان و نوجوانان به صورت شفاهی داده شده و فدراسیون برای آغاز اردوها منتظر مجوز کتبی از ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی است.

به گزارش ایسنا، هندبال ایران اواخر اسفند میزبان مسابقات قهرمانی آسیا جوانان است، اما با شیوع کرونا اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان در ایران تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان شش ماه است که بدون اردو مانده‌اند و برای کسب سکوی آسیا نیاز به آغاز اردوها دارند. به گفته دبیر فدراسیون گویا مجوز شفاهی برای آغاز اردوهای تیم ملی داده شده و قرار است از هفته آینده اردوهای تیم ملی آغاز شود.

حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال از آغاز اردوهای تیم ملی از هفته آینده خبر داد و گفت: مکاتبات لازم را با ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فدراسیون پزشکی ورزشی و علی‌نژاد معاون وزارت ورزش انجام داده‌ایم. مجوز آغاز اردو را به صورت شفاهی گرفته‌ایم و منتظریم تا به صورت کتبی به ما مجوز بدهند. به احتمال قوی از هفته آینده اردوهای تیم ملی جوانان، نوجوانان و هندبال ساحلی را آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال اردوهای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت