Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:18:25 GMT

دستگیری سارق مسافرکش نما

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۲۵۶۴

دستگیری سارق مسافرکش نما

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق مسافرکش نما خبر داد و گفت: متهم سابقه دار بوده و دستگیری هم دست وی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح این خبر گفت: شانزدهم آذر سال گذشته شهروندی 36 ساله طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مدعی شد، هنگام برگشت از محل کارم سوار یک دستگاه پژو 206 سفید رنگ با دو سرنشین شده که پس از طی مسافتی با ضرب جرح و تهدید سلاح سرد، اموال و مدارک ام شامل گوشی تلفن همراه 10 میلیون تومانی و دو میلیون وجه نقد را سرقت و من را در حوالی اتوبان امام علی پیاده و متواری شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود : پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری 110 شهدا پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. بدوا کارآگاهان با راهنمایی شاکی به محل سوار و پیاده شدن او از خودرو اعزام و به جمع آوری سرنخ پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان موفق شدند راننده خودروی 206 که یکی از مجرمان سابقه دار به نام سعید 30 ساله بود را شناسایی که پس از روئیت تصویر متهم توسط شاکی او نیز وی را به عنوان یکی از سارقان معرفی کرد.

کنجوریان افزود: با شناسایی اولین متهم کارآگاهان با هماهنگی های قضائی 25 مرداد ماه وی در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات اولیه به پایگاه ششم این پلیس انتقال می یابد.

او ابراز داشت: با انتقال سعید به پلیس آگاهی وی در بازجویی لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار سرقت به عنف از شاکی اظهار داشت، به همراه یکی از دوستانم به هویت امیر شاکی را سوار خودرو کردیم و پس از ضرب و جرح اموال وی را سرقت و او را در کنار اتوبان امام علی رها کردیم .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: سعید با قرار تامین مناسب از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران، برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پایگاه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق پایگاه ششم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای