Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: برخی دست اندازها و مشکلاتی داریم که امیدواریم مسئولان با نگاه و توجه به جوانان، جریان دینی و انقلابی را در دانشگاه تقویت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه امروز یکی از مخاطبین جدی رهبر انقلاب، بسیج است اظهار داشت: دانشجویان و جوانان بسیجی تجلی گاه آرمان‌های انقلاب‌ اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همیشه به جوانان می گویم که این را بسیار مغنتم بشمارید که رهبر انقلاب حرف دل خود را با شما در میان می‌گذارند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، جوانان انقلابی را عامل بقای اسلام ناب در جهان دانست و گفت: سلطه گران می‌خواهند مسیر تاریخ را تغییر دهند اما جوانان انقلابی همواره در برابر این سلطه گران ایستاده اند.

بسیج دانشجویی استان خوزستان خواستار ورود رئیس دستگاه قضا به پرونده 36 هزار کولر قاچاق شدرئیس سازمان بسیج دانشجویی: حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب رسالت اصلی بسیج دانشجویی است

سردار خرّم، با اشاره به اینکه در بین مجموعه بسیجی دانشگاهی استان، همدلی و همکاری خوبی وجود دارد، ابراز داشت: اکنون فرصت خوبی است که دانشجویان جوان اهل عمل و فکر، مدیریت دانشگاهی را برعهده بگیرند.

وی تصریح کرد: برخی دست اندازها و مشکلاتی داریم که امیدواریم مسئولان با نگاه و توجه به جوانان، جریان دینی و انقلابی را در دانشگاه تقویت کنند.

فرمانده سپاه عاشورا خواستار همراهی و همکاری جدی مسئولان دانشگاه با نهادهای دانشجویی و جوانان برای رشد و شکوفایی آنها شد و گفت: مسئولین همواره در کنار جوانان بمانند تا این انگیزه‌ها بجوشد.

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در مازندران: اجازه دست درازی دشمن به تفکرات جوانان خود را نمی‌دهیم غایت آرزوی یک نویسنده، نوشتن درباره امام حسین(ع) است/ دست خالی بازار کتاب دینی برای نوجوانان گزارش بیزینس مانیتور از جمعیت ۱۰۳ میلیونی ایران تا ۲۰۵۰/ جمعیت کودکان و جوانان رو به کاهش می‌گذارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در مازندران: اجازه دست درازی دشمن به تفکرات جوانان خود را نمی‌دهیم غایت آرزوی یک نویسنده، نوشتن درباره امام حسین(ع) است/ دست خالی بازار کتاب دینی برای نوجوانان گزارش بیزینس مانیتور از جمعیت ۱۰۳ میلیونی ایران تا ۲۰۵۰/ جمعیت کودکان و جوانان رو به کاهش می‌گذارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم ۲ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۳ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۴ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۵ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم ۶ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن ۷ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۸ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم مهمترین اخبار استانها درد دل بانوی جهادگر خرمشهری با رئیس مجلس / خون دادیم، جوان دادیم، اسیر دادیم، چرا به ما خیانت می‌کنند؟ + فیلم رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد/ مزایای مناطق آزاد بازمی‌گردد فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام کشور: مشکل گرانی گوشت قرمز با خرید تضمینی برطرف می‌شود مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی گروه‌های فلسطینی: تبعات خطرناک اقدام خائنانه امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌ها است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید

رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛  رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

ساعاتی پیش، پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا یورش برده و ده‌ها دانشجو را در همبستگی با مردم فلسطین تجمعات مسالما آمیزی را برپا کرده بودند، به طرز وحشیانه‌ای دستگیر کرد. این در حالی است که مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که می‌توانند وضعیت را کنترل کنند و نیازی به حضور نیروی سرکوبگر در محیط آموزشی وجود ندارد.

طی دو هفته گذشته، اعتراضات دانشجویی طرفدار فلسطین به دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است و ایالات متحده آمریکا از کالیفرنیا در غرب دانشگاه کالیفرنیا- لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ... تا ایالت‌های شمال شرقی  کلمبیا، ییل، هاروارد، یوپن شاهد اعتراضات دانشجویی حمایت از مردم فلسطین بوده است.  

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد