Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۸۶هزار واحد مسکونی روستایی استان خراسان جنوبی را در برابر حوادث و بلایای طبیعی بیمه‌ کرده است که بر این اساس خسارت وارد شده به خانه سیل‌زدگان اخیر روستاهای این استان با معرفی بانک به بیمه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بارندگی‌های اخیر منجر به جاری شدن سیل در سطح استان خراسان جنوبی شده و در این بین خسارت های مختلفی را به زیرساخت‌ها، باغ‌ها و خانه‌های روستایی این استان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مهر ایران پیش از این و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، خانه‌های روستایی واقع در سه استان از جمله خراسان جنوبی را در برابر حوادث، بیمه کرده است. در این راستا ۵۰۰هزار خانه روستایی واقع شده در سه استان خراسان جنوبی، ایلام و سیستان و بلوچستان بیمه شده‌اند.

این خانه‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی، صاعقه، طوفان و... بیمه شده‌اند. سقف پوشش بیمه برای خانه‌های آسیب‌دیده ۲۵ میلیون تومان و برای اسباب و وسایل منزل ۵ میلیون تومان است.

استانداری خراسان جنوبی ۸۶هزار واحد مسکونی روستایی را به بانک مهر ایران معرفی کرده که همه آن‌ها تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته‌اند که مالک هر یک از آن‌ها که منزلش از سیل اخیر آسیب دیده باشد، مشمول دریافت بیمه حوادث خواهد شد.

خانه‌های روستایی آسیب دیده در سیل توسط استانداری معرفی و در صورتی که در فهرست بیمه‌شدگان قرار گرفته باشند، پس از تأیید بانک مهر ایران برای پرداخت به بیمه ارسال می‌شوند.

امید که این اقدام بانک مهر ایران مرهم کوچکی بر زخم‌های هموطنان‌مان در استان خراسان جنوبی و راهگشای بخشی از مشکلات ایجاد شده برای آن‌ها باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران بيمه خراسان جنوبي استان خراسان جنوبی خانه های روستایی بانک مهر ایران آسیب دیده خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند