Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی از تهیه و تدوین بیش از یک هزار برنامه همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا کریمی» امروز در سومین نشست گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و جمعی از مسئولان در محل استانداری مرکزی برگزار شد، از تهیه و تدوین بیش از یک هزار برنامه همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی خبر داد و گفت: ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی به دنبال تحقق و عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه گرامیداشت دفاع مقدس و ارزش های آن است و کلیه برنامه های چهل سالگی با این محوریت برنامه ریزی و تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت دستگاه های اجرایی استان با این ستاد افزود: خوشبختانه تعامل و هم افزایی میان دستگاه ها و ادارات استان مرکزی وجود دارد که این تعامل سبب برگزاری باشکوه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در سال گذشته و دیگر برنامه های این کنگره شد.

 

وی با بیان اینکه این وحدت و هم افزایی در برنامه های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس باید بیش از پیش انجام شود، ادامه داد: باید در این راستا از کلیه ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها، ادارات و نهادها استفاده شود چرا که کنکره شهدای استان با رتبه برتری که در کشور کسب کرد توقع مسئولین کشوری را بالا برده و ما باید به مسئله چهل سالگی دفاع مقدس اهمیت بیشتری دهیم.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شروع برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس بیش از یک هزار برنامه تهیه و تدوین شده است، اضافه کرد: این برنامه ها از سوم خرداد ماه سال جاری شروع و تا پایان سال ادامه دارند.

 

کریمی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس چند برنامه شاخص و مهم به شکل کشوری و همزمان و با حضور مسئولین ارشد کشوری برگزار خواهند شد، گفت: افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس و تکریم از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس سال جاری است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با محوریت نقش ادارات استان در هشت سال جنگ تحمیلی با ابتکار و خلاقیت برپا می شود.

 

وی با بیان اینکه در ستاد کشوری گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس برنامه ریزی شده است، ادامه داد: سهم استان مرکزی از این تعداد ۲۷ هزار نفر است که از کلیه اقشاراستان حضور دارند.

 

این مقام مسئول به شیوع ویروس منحوس کرونا و ایجاد مشکلات فراوان برای اقشار مختلف جامعه و اهمیت سلامت افراد اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس برگزار نمی شود اما پیش بینی رژه باشکوه موتوری نیروهای مسلح و سایر دستگاه های دیگر که توانایی داشته باشند در سطح استان انجام خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: حفظ آثار استان مرکزی اراک بیش از یک هزار برنامه چهل سالگی دفاع مقدس دفاع مقدس استان تهیه و تدوین استان مرکزی دستگاه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود