Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:34:13 GMT

مسی و جدایی غم انگیز از باشگاه توتی و مالدینی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۲۵۲

مسی و جدایی غم انگیز از باشگاه توتی و مالدینی

لیونل مسی در صورت جدایی از بارسا دیگر در باشگاه بازیکنان تک باشگاهی جایی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یک هفته پیش با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا درخواست جدایی داد. او معتقد است بر اساس بندهایی در قراردادش می تواند فسخ کرده و راهی تیمی دیگر شود اما بارسلونا کاملا با این موضوع مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوق ستاره آرژانتینی، تیم هایی چون منچسترسیتی و پی اس جی را مقصد بعدی عنوان کرده اند و اگر در نهایت این اتفاق رخ بدهد، او دیگر یک بازیکن تک باشگاهی نخواهد بود.

 

 

 

 

مسی سال 2000 بود که به آکادمی لاماسیا بارسلونا ملحق شد و سال 2003 در بازی دوستانه برابر پورتو، اولین بازی خود را انجام داد. مسی از سال 2005 رسما به تیم اول بارسا اضافه شد و در 15 سال گذشته توانسته تمامی رکوردهای ممکن را به نام خود کند.

اگر مسی از بارسا جدا شود، دستش از جایزه ویژه باشگاه اتلتیک بیلبائو نیز کوتاه خواهد ماند. جایزه ای که هر سال به یک فوتبالیست تک باشگاهی اهدا می شود.

 

 

 

 

امسال این جایزه به رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد تعلق می گیرد و پیش از این به چهره هایی متیو لی تسیه(ساوتهمپتون)، پائولو مالدینی(میلان)، سپ مایر(بایرن)، کارلس پویول(بارسا) و بیلی مک نیل(یونایتد) اهدا شده است.

از بازیکنان تک باشگاهی دیگر می توان به فرانچسکو توتی(رم)، فرانکو باره زی(میلان)، فاکتی(اینتر)، آرکونادا(سوسیداد)، لیو یاشین(دینامو مسکو)، جولن گِرِرو(بیلبائو)، فران(دپورتیوو)، سامورا(سوسیداد)، جیمی کاراگر(لیورپول)، پل اسکولز(یونایتد) و بونیپیه ری(یوونتوس) اشاره کرد.

 

 

بارسلونا لیونل مسی آ اس رم فرانچسکو توتی مالدینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی آ اس رم فرانچسکو توتی مالدینی تک باشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی