Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:50:52 GMT

حامد لک به پرسپولیس پیوست + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۳۰۴

حامد لک به پرسپولیس پیوست + عکس

‍‍‍‍‍‍

حامد لک، با عقد قراردادی به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حامد لک، دروزاه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست و رسماً به عضویت این تیم درآمد.

پیش از لک، سعید آقایی نیز با قراردادی دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف آل‌کثیر با پرسپولیسی‌ها بر سر قیمت/ لک به باشگاه آمد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... آقایی پرسپولیسی شد + عکس شعار هواداران ناراضی علیه سرپرست پرسپولیس و صحبت‌های رسول‌پناه با آنها درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آقایی پرسپولیسی شد + عکس شعار هواداران ناراضی علیه سرپرست پرسپولیس و صحبت‌های رسول‌پناه با آنها درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟ واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ حضور هواداران معترض پرسپولیس مقابل باشگاه + عکس ۳ رسول‌پناه: ترابی تا فردا نیاید، اصل ماجرا را می‌گویم/ بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد ۴ پهلوان، آقایی، آل‌‌کثیر و سرلک در آستانه پرسپولیسی شدن ۵ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۶ گل‌محمدی به شایعات پایان داد؛ ۳ بازیکن جدید امروز به پرسپولیس می‌پیوندند ۷ طارمی: از پیوستن به پورتو هیجان‌زده‌ام/ همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشتم ۸ بحران در باشگاه استقلال؛ از ادامه درگیری‌ها تا دردسر انتخاب سرمربی مهمترین اخبار ورزشی درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! رسول‌پناه: ترابی تا فردا نیاید، اصل ماجرا را می‌گویم/ بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد آقایی پرسپولیسی شد + عکس مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی گروه‌های فلسطینی: تبعات خطرناک توافق سازش امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌ها است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس پرسپولیسی شد رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم