Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، 2 نفر عاملان قتل مسلحانه جوان 28 ساله دلگانی پس از 7  ماه فرار به دام افتادند.

به گزارش رکنا، سرهنگ"غلامرضا نورا" فرمانده انتظامی شهرستان دلگان، گفت: در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال 1398 طی یک درگیری مسلحانه در یکی از روستا‌های بخش "جلگه چاه هاشم" شهرستان دلگان، جوانی ۲۸ ساله بر اثر شلیک سلاح کلاش یکی از طرفین درگیری به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان قرار گرفت و تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی، مأمور رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتلان شدند.

قتل خونین بر سر اختلافات ملکی در دلگان اتفاق افتاد

فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس در محل جنایت و جمع آوری سرنخ‌های موجود، ۲ نفر عاملان اصلی این جنایت شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات ملکی با مقتول، طی یک نزاع، او را با شلیک سلاح کلاش به قتل رسانده و سپس به مکانی نامعلوم گریخته اند.

سرهنگ نورا بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری، این ۲ قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری، مبنی بر تردد مجدد متهمان در سطح شهرستان دریافت و دستگیری آن‌ها را دستور کار قرار دادند.

او در ادامه گفت: سر انجام با تلاش شبانه روزی پلیس، این ۲ متهم ۳۰ و ۳۵ ساله روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در محور ایرانشهر به دلگان، پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم جنایت قاتل اخبار حوادث پلیس آگاهی فرار جوان شهرستان ماه اخبار سیستان و بلوچستان حوادث دلگان فیلم عکس ایران عاشورا درگذشت تهران خانواده ساعت دختر ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان