Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:56:43 GMT

دوازدهمین چالش محسن فروزان کجا رقم می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۶۰۹

دوازدهمین چالش محسن فروزان کجا رقم می‌خورد

محسن فروزان بعد از دریافت کارت بازی برای روزهای پایانی حضور در پارس جم، فرصت کوتاهی برای نمایش توانایی خود به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، گلر پارس جنوبی که بعد از دریافت کارت بازی خود به دوری 15 ماهه خود در فوتبال خاتمه داد، توانست برابر استقلال در دروازه این تیم حضور یابد و علیرغم شکست تیمش نمایش قابل توجهی از خود به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او اکنون با سقوط پارس جنوبی و پایان قراردادش با این تیم در سودای حضور در تیم دوازدهم خود برای ادامه فوتبال است.فروزان که تجربه حضور در تیم‌های پگاه گیلان، داماش گیلان، ملوان بندرانزلی، گسترش فولاد تبریز، تراکتور، استقلال، سیاه جامگان مشهد، راه آهن تهران، خونه به خونه بابل، صبای قم و پارس جنوبی را در کارنامه دارد، اکنون برای فصل جدید باید دید چالش شماره دوازده خود را با حضور در چه تیمی دنبال خواهد کرد.

 

فروزان بعد از انتخاب سیدمهدی رحمتی با یک استوری به استقبال چالش جدید دروازه بان سابق استقلال رفت و این موقعیت را به او تبریک گفت. اتفاقی که شایعات درباره همکاری او در مشهد را قوت بخشیده است. رحمتی و فروزان بعد از مدتی اختلاف نظر، طی سالیان اخیر رفاقت جالب توجهی با یکدیگر دارند و باید دید رحمتی در اولین تجربه مربیگری خود دروازه تیمش را به فروزان خواهد سپرد یا این دروازه بان راهی تیم دیگری خواهد شد.

پارس جنوبی جم محسن فروزان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محسن فروزان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!

تعداد بازدید : 8 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 59 محسن افشانی با شماتت اقدامات توماج صالحی و قرار دادن او کنار شروین خاجی پور، مدعی شد توماج صالحی بابت اقداماتش اعدام خواهد شد و تاکید کرد این ویدیو به یادگار بماند. مشخص نیست افشانی بر اساس چه اطلاعاتی از اعلام صالحی با این قطعیت سخن به میان آورد. اظهارات قابل تامل افشانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳